    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: JaNus <bez@adresu>
    Subject: Android 4.xx - jak go "zachecic" by znalazl klawiature BT?
    Date: Sun, 22 Jan 2017 23:48:27 +0100

    W tytule PL-iterek celowo nie użyłem, więc powtórzę:
    jak go "zachęcić" by znalazł klawiaturę Bluetooth?

    Myślałem wpierw, że to z "fortepianem" jest coś nie halo, ale okazuje
    się, że Android nie jest wyrywny do tego, aby sam z siebie inicjował
    parowanie. Dopiero gdy jakieś urządzenie go głośno wezwie do tablicy, to
    jest łaskaw je pokazać. Sprawdziłem to za pomocą telefonu: nie był
    uwidoczniony, dopóki nie zawołał. Zaś sam z siebie też nie szukał,
    trzeba mu to było nakazać. Domyślam się, że i Android powinien mieć taką
    funkcję, ale znaleźć jej nie potrafię, choć zerkałem gdzie się dało.
    Jak go zmusić, aby zaczął szukać?