  • 1. Data: 2011-02-03 21:50:48
    Temat: Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC
    Od: atm <...@v...pl>

    W koncu mozna przegladac market na sensownej wielkosci ekranie.
    Fajnie rozwiazali sposob instalacji aplikacji na urzadzeniu.

  • 2. Data: 2011-02-03 23:06:44
    Temat: Re: Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Mozesz w telegraficznym skrocie ujac, jak powinno to przebiegac? U mnie
    chyba nie dziala - Galaxy S, Darky's 9.1.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-02-04 12:18:39
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mozesz w telegraficznym skrocie ujac, jak powinno to przebiegac? U mnie
    > chyba nie dziala - Galaxy S, Darky's 9.1.

    Jak dla mnie wazne sa dwie rzeczy:
    1. wyszukiwanie na PC
    2. instalacja programow z PC - na komputerze obok ikony aplikacji klikam
    "install", pojawia sie okno w ktorym wybieram urzadzenie
    gdzie aplikacja ma sie znalezc i po wlaczeniu mojej Defy program jest
    instalowany przez wifi. Calosc obywa sie bez kabli.

  • 4. Data: 2011-02-04 16:25:41
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-04 00:06, G Nowak wrote:

    > Mozesz w telegraficznym skrocie ujac, jak powinno to przebiegac? U mnie
    > chyba nie dziala - Galaxy S, Darky's 9.1.

    ZTCW to guzik wciskasz i pewnie podczas aktualizacji danych wciska ci
    w telefon aplikacje. "Rewolucja". ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."