  • 1. Data: 2011-02-03 19:12:55
    Temat: LG Swift Plus (P500) - myślicie, że pojawi się w Plusie??
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam

    Ostatnio pytałem o to jaki telefon wybrać. Po przemyśleniach
    stwierdziłem, że najlepszy dla mnie będzie LG Swift. No, ale apetyt
    rośnie w miarę jedzenia - naturalnie wolałbym LG Swift Plus, czyli P500.
    Wiem, że to nie grupa dla wróżek, ale może osoby, które lepiej znają ten
    rynek są w stanie przewidzieć jak będzie się zmieniać cena "sklepowa"
    tego telefonu, czy jest szansa, że pojawi się w Plusie "w abonamencie" i
    czy będzie "za złotówkę" w abonamentach ok. 50zł ;).. Ja nie śledzę na
    bieżąco tego rynku i po prostu nie mam pojęcia w jakim tempie ceny
    telefonów zmieniają się i czy fakt, że Plus jeszcze nie dodał tego
    telefonu do oferty oznacza, że nie zamierza tego robić...

    Konop

  • 2. Data: 2011-02-04 19:30:41
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-03 20:12, Konop pisze:
    > LG Swift Plus, czyli P500

    Poszukaj sobie ZTE Blade, podobny do p500 ale z bardziej zadrobnionym
    ekranem.
    Jak Ci chińskie logo przeszkadza,
    znajdziesz go pod markami Orange, Dell i innymi ;-)

    P.