  • Data: 2017-04-24 23:33:18
    Temat: Android, OTG i kilka pedrive
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Podpinam pod Androida 4.4.2 hub usb.

    Działa. Mogę wpiąc myszkę, mogę wpiąc pendrive.

    Kiedy wpinam pendrive pojawiają się komunikaty o wykrytej pamięci, total
    commander widzi to w systemie plików.

    Podpinam drugi pendrive. Leca znowu komunikaty w pasku notyfikacji, ale
    nie pojawia sie drugie urzadzenie. Widze tylko jedno urzadzenie
    /storage/usbdisc0. To pierwsze.

    I zawsze jest to pierwsze wsadzone. Tak jak gdyby nie dodawały się
    nastepne numery na koniec katalogu gdzie powinno być zamontowane.

    Pytanie: czy to jakaś cecha lub bug androida, a może bug producenta
    mojej wersji?

    Szukanie w necie zawiodło, nie potrafie znaleźć tematu o wpinaniu do
    androida pendrive[s].