  • 1. Data: 2016-12-18 22:56:16
    Temat: Android a Adaway a tethering wifi
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Mam pytanie, jeżeli na moim Androidzie (6.0.1 - jeśli to ważne) używam
    Adaway, który zdaje się, że modyfikuje polik hosts w andku, to jeżeli
    używam telefonu jako hotspota dla laptopa to laptop także będzie miał
    zablokowane reklamy?

  • 2. Data: 2016-12-19 00:47:46
    Temat: Re: Android a Adaway a tethering wifi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PlaMa pisze tak:

> [...]
    > używam Adaway, który zdaje się, że modyfikuje polik hosts w andku,
    > to jeżeli używam telefonu jako hotspota dla laptopa to laptop

    No nie jeśli tylko hosts. Laptop będzie patrzył na swój hosts a potem
    serwer dns i w świat.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-12-19 18:54:45
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-12-19 o 00:47, PiteR pisze:

    > No nie jeśli tylko hosts. Laptop będzie patrzył na swój hosts a potem
    > serwer dns i w świat.

    podziękował :)

  • 4. Data: 2016-12-19 20:31:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>