  • 1. Data: 2013-10-30 18:43:48
    Temat: Android i AK Notepad
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Na telefonie HTC używam jako notatnika programu AK Notepad. Potrafi
    stworzyć notatki, przechować je na swoim serwerze i jest darmowy.
    Ostatnio stałem się szczęśliwym (mniej lub bardziej) tabletu Samsunga
    Galaxy Tab 2 i niestety notatnika zainstalować się nie da.
    I teraz zasadnicze pytanie, jaki inny program działający na tych dwóch
    urządzeniach ktoś poleci? Czy muszę sam eksperymentować?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 2. Data: 2013-10-30 18:59:54
    Temat: Re: Android i AK Notepad
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    A jaki masz problem z instalacją?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2013-10-30 19:12:35
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-10-30 18:43, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > I teraz zasadnicze pytanie, jaki inny program działający na tych dwóch
    > urządzeniach ktoś poleci? Czy muszę sam eksperymentować?

    Ja używam Evernote i b. sobie go chwalę. Ładnie zapisuje notatki i
    synchronizuje: PC - laptop - tablet (telefon). Na co dzień spokojnie
    wystarcza wersja freeware.
    pwz

  • 4. Data: 2013-10-30 19:16:44
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Habeck
    Colibretto naskrobał(a):

    > A jaki masz problem z instalacją?

    Problemem jest brak dostępnej wersji na tablet.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

  • 5. Data: 2013-10-30 19:37:45
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    ...:::WISKOLER:::... wrote:

> [...]
    > I teraz zasadnicze pytanie, jaki inny program działający na tych dwóch
    > urządzeniach ktoś poleci? Czy muszę sam eksperymentować?

    Google Keep?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2013-11-01 06:51:10
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    ...:::WISKOLER:::... naskrobał(a):

    > Witam.
    [ciach]
    Dziękuję wszystkim, potestuję propozycje.

    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

  • 7. Data: 2013-11-01 12:00:36
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    ...:::WISKOLER:::... (j...@b...rh) in

    > Dziękuję wszystkim, potestuję propozycje.

    To jeszcze ja, używam GNotes, synchronizuje się z Gmailem lub z własnym
    serwerem.

    MSz

  • 8. Data: 2013-11-01 12:30:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-11-01 12:00, Marcin Szumilas wrote:
    > Quoted:
    > ...:::WISKOLER:::... (j...@b...rh) in

    > To jeszcze ja, używam GNotes, synchronizuje się z Gmailem lub z własnym
    > serwerem.
    >
    > MSz

    Wlasnie zainstalowalem, na pierwszy rzut oka wyglada bardzo przyzwoicie.

    Inna opcja jest MobisleNotes, do bolu prosty, estetyczny, sync z wlasnym
    serwerem

  • 9. Data: 2013-11-04 10:12:11
    Od: "Saturnin" <s...@u...in>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w
    wiadomości news:1qgyjn34pxnk0$.dvxoykgbfww1$.dlg@40tude.net...
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Habeck
    > Colibretto naskrobał(a):

    > Problemem jest brak dostępnej wersji na tablet.

    To są różne Androidy na tablecie i komórkach? Rozumiem, że gry mogą mieć
    specjalne wymagania, ale notatnik??

  • 10. Data: 2013-11-04 12:58:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 4 Nov 2013 10:12:11 +0100, Saturnin wrote:

    > To są różne Androidy na tablecie i komórkach? Rozumiem, że gry mogą mieć
    > specjalne wymagania, ale notatnik??

    Rozne wersje OSa?

    --
    Michał