  • 1. Data: 2013-10-29 13:30:27
    Temat: Net przez orange - dziwny komunikat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Może ktos was edzie kojarzył problem, bo dzwoni znajoma, ze nie moze sie
    polaczyc z netem via orange i za chiny nie wiem co pogrzebała.

    Mianowicie ma sima z orange podlaczonego via usb do kompa (win7) - limit GB
    jest - sprawdzał w BOK. PIN wpisuje poprawnie.
    Przy próbie połączenia wyskakuje jakis dziwny komunikat;
    "po 1 minucie automatyzacja polaczenia"
    err id:

    Na dole wyswietla sie nazwa sieci ORANGe i H 3G wiec chyba siła sygnału
    jest ok - zrszta wczesniej w tym samym miejscu nie było problemu.

    Ktos kojarzy co to moze być?
    Jakis wirus?
    Cos pogrzebane w opcjach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 2. Data: 2013-10-29 13:40:07
    Temat: Re: Net przez orange - dziwny komunikat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Przy próbie połączenia wyskakuje jakis dziwny komunikat;
    > "po 1 minucie automatyzacja polaczenia"
    > err id:

    err id = 718

    a całe okienko podobno ma tytuł "zacheta".

    Wirus jakis?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 3. Data: 2013-10-29 22:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:

    > err id = 718
    >
    > a całe okienko podobno ma tytuł "zacheta".

    Nieaktualne. Okazało sie ze płatnosc sie nierozksiegowała prawidłowo i
    zablokowali...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,