  • 1. Data: 2013-10-30 16:49:12
    Temat: Przeniesienie numeru
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Ile ma trwac przeniesienie numeru ? jeden dzien ?

    W piatek rano zlozony wniosek do nju. elektronicznie, bo inaczej sie
    nie da.
    We wtorek po poludniu status "trwa sprawdzanie danych" zmienil sie na
    "przekazano do realizacji".

    Wedle instrukcji teraz kurier przywiezie papiery, ktore trzeba
    podpisac i odeslac, tam np bedzie upowaznienie do przeniesienia ...
    myslicie ze do nastepnego wtorku sie wyrobia ?
    No fakt, jeden dzien roboczy im wypadnie.

    Ale ja zlosliwe bydle jestem i pamietliwe.
    Przy najblizszej okazji im pokaze ze numer przenosi sie naprawde w
    jeden dzien.

    J.

  • 2. Data: 2013-10-30 19:25:42
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-30 16:49, J.F pisze:
    > Ile ma trwac przeniesienie numeru ? jeden dzien ?

    Skąd ten pomysł?

> [...]
    > do nastepnego wtorku sie wyrobia ?
    > No fakt, jeden dzien roboczy im wypadnie.

    Z czym się mają wyrobić? Datę 'uwolnienia' numeru wyznacza poprzedni
    operator.

    > Ale ja zlosliwe bydle jestem i pamietliwe.
    > Przy najblizszej okazji im pokaze ze numer przenosi sie naprawde w jeden
    > dzien.

    Ciekawe jak:>

  • 3. Data: 2013-10-31 01:35:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ile ma trwac przeniesienie numeru ? jeden dzien ?

    Jeden dzień roboczy powinno trwać w przypadku, gdy pan samodzielnie
    zamelduje się osobą własną wew punkcie olewania klienta.

    W przypadku korespondencyjnym czas (min. 3 dni robocze) płynie od momentu
    otrzymania podpisanych papierów. A papier rzecz święta ;-)

  • 4. Data: 2013-10-31 19:50:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Jeden dzień roboczy powinno trwać w przypadku, gdy pan samodzielnie
    >zamelduje się osobą własną wew punkcie olewania klienta.

    Taa, co nam rodzi ciekawa zagadke prawna - czy PTK Centertel moze
    stwierdzic ze tego pana w salonie marki Orange nie obslugujemy :-)

    >W przypadku korespondencyjnym czas (min. 3 dni robocze) płynie od
    >momentu
    >otrzymania podpisanych papierów. A papier rzecz święta ;-)

    No, ciekawa zagadka nr 2 - na papierach wydrukowali "umowa zawarta w
    dniu 25.10".
    To co sie liczy - zawartosc umowy, data mojego podpisu, czy data
    powrotnego wplyniecia papierow do nich ?

    I dalej sie zadeklarowali ze rozpoczna w ciagu 7 dni od zawarcia umowy
    ... ok, dotrzymali, bo sie zastrzegli ze na ich numerze.
    I ze klient sie godzi na 24h przerwe w swiadczeniu uslug.

    J.

  • 5. Data: 2013-10-31 19:59:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >Skąd ten pomysł?

    A cos takiego zapamietalem i jak widac - calkiem dobrze.

    >Ciekawe jak:>

    Normalnie - pojde, podpisze i zanim sie zorientuja to juz nie beda
    mieli klienta.
    No chyba ze znow sie okaze ze to trwa dwa tygodnie zamiast jednego
    dnia :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-10-31 21:21:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-31 19:59, J.F pisze:

    > A cos takiego zapamietalem i jak widac - calkiem dobrze.

    Zapamiętałeś tylko kawałek zapisu z "Prawa telekomunikacyjnego".

    > Normalnie - pojde, podpisze i zanim sie zorientuja to juz nie beda mieli
    > klienta.

    LOL - opisz doświadczenia :)

    > No chyba ze znow sie okaze ze to trwa dwa tygodnie zamiast jednego dnia :-)

    Tak wprost z art. 71b wynika, że mógłbym się starać o odszkodowania,
    skoro numer przenoszono ze sporym opóźnieniem, mimo faktu, że
    dyspozycję złożyłem w punkcie itd. Nawet teraz czekam na 'uwolnienie'
    kolejnego numeru, choć umowa terminowa się skończyła 21 X.
    BTW - czy Ty przenosisz numer z Orange do Nju?

  • 7. Data: 2013-11-07 02:31:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2013 16:49:12 +0100, J.F napisał(a):
> [...]
    > podpisac i odeslac, tam np bedzie upowaznienie do przeniesienia ...
    > myslicie ze do nastepnego wtorku sie wyrobia ?

    No i sie nie wyrobili, a w miedzyczasie operator wylaczyl numer
    (zgodnie z wypowiedzeniem) i teraz przeniesc nie mozna.

    Jest jakas procedura reaktywacji, czy mam juz skrobac skarge do UKE ?

    J.

  • 8. Data: 2013-11-07 08:36:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-07 02:31, J.F. pisze:

    > No i sie nie wyrobili, a w miedzyczasie operator wylaczyl numer
    > (zgodnie z wypowiedzeniem) i teraz przeniesc nie mozna.

    Mógłbyś napisać jaka była sytuacja i jakie były poszczególne kroki?
    Przenosiłem już 'parę' numerów i nie było w zasadzie żadnych problemów.

  • 9. Data: 2013-11-08 22:34:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Nov 2013 08:36:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Mógłbyś napisać jaka była sytuacja i jakie były poszczególne kroki?
    > Przenosiłem już 'parę' numerów i nie było w zasadzie żadnych problemów.

    Zlozylem wniosek przez internet. Juz po paru dniach odpisali ze
    sprawdzili u starego opa i ... laskawie wysylaja kuriera.
    Kurier przyjechal, pojechal, zabral papiery ... a potem jak to Maciej
    pisal - maja trzy dni robocze od otrzymania papierow.
    No i sie zrobilo dwa tygodnie.

    J.

  • 10. Data: 2013-11-09 20:40:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-08 22:34, J.F. pisze:

> [...]
    > Kurier przyjechal, pojechal, zabral papiery ... a potem jak to Maciej
    > pisal - maja trzy dni robocze od otrzymania papierow.

    Nadal nie rozumiem - dałeś im pełnomocnictwo do wymówienia umowy
    oraz przeniesienia numeru od starego opa?