  • 1. Data: 2013-03-08 14:57:35
    Temat: Android: instalacja aplikacji bez zgody
    Od: Marek <f...@f...com>

    Ostatnio po wejsciu do marketu (google play) pojawiła mi się nowa
    aplikacja "ustawienia google" i to bez żadnej informacji o tym, czy
    ja ja sobie życzę. co to za nowe pomysły googla?
    Wywalam ja a ona znowu się sama instaluje po wejściu do marketu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-03-08 16:09:54
    Temat: Re: Android: instalacja aplikacji bez zgody
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > ja sobie życzę. co to za nowe pomysły googla?
    > Wywalam ja a ona znowu się sama instaluje po wejściu do marketu.

    Google tak ma, ba, co wiecej, moga Ci odinstalowac dowolna aplikacje jak
    sobie beda chcieli. :)

  • 3. Data: 2013-03-08 17:57:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > Ostatnio po wejsciu do marketu (google play) pojawiła mi się nowa aplikacja
    > "ustawienia google" i to bez żadnej informacji o tym, czy ja ja sobie życzę.

    przeciez sie zgodziles

    punkt 3 eula, podpunkt
    Updates. You may need to install updates to Google Play or related Google
    software that we introduce from time to time to use Google Play and to access or
    download Products. Products originating from Google may communicate with Google
    servers from time to time to check for available updates to the Products and to
    the functionality of Google Play, such as bug fixes, patches, enhanced
    functions, missing plug-ins and new versions (collectively, "Updates"). By using
    the Google Play store and installing these Products, you agree to such
    automatically requested and received Updates.

    ps: http://www.watchsouthparkonline.net/season-15/episod
    e-1-human-centipad/

  • 4. Data: 2013-03-08 21:39:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-08 16:09, Mr. Misio pisze:

    > Google tak ma, ba, co wiecej, moga Ci odinstalowac dowolna aplikacje jak
    > sobie beda chcieli. :)

    chyba mylisz systemy :)

    A jak podajesz juz takie rewelacje, to podaj rowniez zrodlo z ktorego
    czerpiesz te informacje.

  • 5. Data: 2013-03-08 23:20:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Mar 2013 16:57:35 -0000, "m4rkiz"
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > punkt 3 eula, podpunkt
    > Updates. You may need to install updates to Google Play or related
    Google

    ale, to dotyczy aktualizacji (automatycznej) zainstalowanych juz
    aplikacji, to jest jasne. Mi chodzi o automayczna instalacje czegoś
    czego jeszcze nie ma i to bez przedstawienia praw dostepu jaki
    aplikacja wymaga.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-03-09 02:45:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > jeszcze nie ma i to bez przedstawienia praw dostepu jaki aplikacja wymaga.

    [...] enhanced functions, missing plug-ins
    Google Ci rozszerzyło funkcje o brakujący plugin o nazwie
    "ustawienia google" :-)