  • 1. Data: 2013-08-22 23:38:01
    Temat: Android zdjęcia
    Od: DanW <m...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś mi może wytłumaczyć jak to możliwe, że na szczegółach zdjęcia
    pokazuje mi inną godzinę jego zrobienia niż w rzeczywistości? dokładnie
    -2h, telefon SGS+ przy kolejnych zdjęciach jest już prawidłowo, nic nie
    przestawiałem, nie resetowałem, o co chodzi?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-08-22 23:52:20
    Temat: Re: Android zdjęcia
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    DanW <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > -2h, telefon SGS+ przy kolejnych zdjęciach jest już prawidłowo, nic nie
    > przestawiałem, nie resetowałem, o co chodzi?

    Zamyślił się pewnie i pomyślał o czasie UTC, zamiast o polskim letnim
    (UTC+2)

  • 3. Data: 2013-08-23 00:17:49
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-22 23:52, Maciej Bebenek pisze:

    > Zamyślił się pewnie i pomyślał o czasie UTC, zamiast o polskim letnim
    > (UTC+2)

    Może i byłem zamyślony ale jaki to mogło mieć wpływ na telefon? ;-)

  • 4. Data: 2013-08-23 02:02:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    DanW <m...@w...pl> wrote:

    > Może i byłem zamyślony ale jaki to mogło mieć wpływ na telefon? ;-)

    Telefon się zamyślił :-) A potem się obudził, zerknął na zagarek i tabelę
    stref czasowych i zaczął liczyć normalnie ;-)

  • 5. Data: 2013-08-23 11:15:11
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    W dniu 22.08.2013 23:38, DanW pisze:
> [...]
    > -2h, telefon SGS+ przy kolejnych zdjęciach jest już prawidłowo, nic nie
    > przestawiałem, nie resetowałem, o co chodzi?

    być może, ale to tylko ślepy strzał, jedno ze zdjęć chciało się
    geotagować i pobrało czas z gps bez korekty lokalnej, a kolejne
    stwierdziły że gpsu niem i nie będzie więc czas wstawiły z wewnętrznego
    zegara telefonu.

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-08-23 14:26:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-23 11:15, Tomasz pisze:

> [...]
    > geotagować i pobrało czas z gps bez korekty lokalnej, a kolejne
    > stwierdziły że gpsu niem i nie będzie więc czas wstawiły z wewnętrznego

    moze jak robiles to pierwsze ze zdjec, to gps nie byl w pelni aktywny -
    stad podal 'co mial pod reka' ?

  • 7. Data: 2013-08-23 16:29:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-22 23:38, DanW pisze:
> [...]
    > -2h, telefon SGS+ przy kolejnych zdjęciach jest już prawidłowo, nic nie
    > przestawiałem, nie resetowałem, o co chodzi?

    Ale póżniej ustawileś poprawną godzinę i datę, tak?

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-08-24 04:52:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DanW" kv60bh$gf4$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > rzeczywistości? dokładnie -2h, telefon SGS+ przy kolejnych zdjęciach jest już
    prawidłowo, nic nie przestawiałem, nie resetowałem,

    Telefony potrafią synchronizować swoje zegarki z wieściami płynącymi z BTSów.
    Ponadto zrootowane smartfony Androidowe potrafią synchronizować się, czerpiąc
    informację z internetu (z serwerów NTP) oraz z satelitów GPS.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'