  • 1. Data: 2013-08-23 14:18:49
    Temat: ZTE MF60 + Orange PP
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Bawił się może ktoś takim zestawem ZTE MF60 + Orange na kartę z pakietem
    internet ?
    Niby jestem zdecydowany na Orange bo tanio :) ale modem jest z T-Mobile,
    wiem że T-M tam gdzie używam działa dobrze i się wacham bo blueconnect
    wychodzi min 25zł za 2GB danych do czasu zużycia kontra Orange 6GB(90dni) za
    10zł (net tylko dla tabletu)

  • 2. Data: 2013-08-23 15:20:39
    Temat: Re: ZTE MF60 + Orange PP
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-08-23 14:18, Chris pisze:
> [...]
    > wychodzi min 25zł za 2GB danych do czasu zużycia kontra Orange
    > 6GB(90dni) za 10zł (net tylko dla tabletu)

    Orange Free kupisz w necie po 35 zł/ 6GB na prawie pół roku

    Paweł

  • 3. Data: 2013-08-23 19:27:33
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    W dniu 23.08.2013 15:20, Paweł Muszyński pisze:

    > Orange Free kupisz w necie po 35 zł/ 6GB na prawie pół roku
    >

    > Paweł
    albo pakiet na wakacje 6giga za 6
    złotych, ważne niestety 60 dni...

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-08-23 20:58:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Chris <spam@nospa..de> wrote:

    > No właśnie kupiłem starter 10zł + pakiet wakacje -6zł zostaje jeszcze 4
    > zł na przedłużenie ważności konta.
    > Powiem że fajnie to działa, router w plecaku a tablet w ręku z necikiem.

    Tylko pamiętaj, że pakiet będzie działał tak długo, jak SIM na połączenia
    wychodzące (pewnie 14 albo 30 dni). W miarę tanim kosztem (3 zł)
    przedłużysz ważność wykupując usługę roczna ważność konta.

  • 5. Data: 2013-08-23 21:21:08
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-08-23 20:58, Maciej Bebenek pisze:

    > Tylko pamiętaj, że pakiet będzie działał tak długo, jak SIM na połączenia
    > wychodzące (pewnie 14 albo 30 dni). W miarę tanim kosztem (3 zł)
    > przedłużysz ważność wykupując usługę roczna ważność konta.

    Przeciez to napisał...

    A pakiet będzie wtedy ważny 60 dni.

    P.

  • 6. Data: 2013-08-24 02:14:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-23 20:40, Chris pisze:

    > No właśnie kupiłem starter 10zł + pakiet wakacje -6zł zostaje jeszcze 4
    > zł na przedłużenie ważności konta.
    > Powiem że fajnie to działa, router w plecaku a tablet w ręku z necikiem.

    Żałuję, ze kupiłam modem do karty Aero2, a nie taki przenośny malutki
    routerek, bo moglabym dalej korzystać z tab7 Pentagram zamiast zakupywać
    jeszcze na dodatek nowy inny tablet. Ta karta Aero2 też by była zupełnie
    niepotrzebna.
    Tylko, że się nie pomyslało, że takie udogodnienie jak ten routerek już
    istnieje.
    Tu widzę jakieś przenośne, ale już nie kupię:
    http://www.ceneo.pl/11055037#tab=spec
    http://www.empik.com/modem-3g-router-wifi-przenosny-
    manta-mwr01-manta-multimedia-sp-z-o-o,p1053716328,el
    ektronika-p.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-08-24 22:02:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-08-24 02:14, animka pisze:
> [...]
    > http://www.ceneo.pl/11055037#tab=spec
    > http://www.empik.com/modem-3g-router-wifi-przenosny-
    manta-mwr01-manta-multimedia-sp-z-o-o,p1053716328,el

    Piszesz o Aero2 i o ruterkach, to powiedz, który współpracuje z Aero2?

  • 8. Data: 2013-08-25 03:06:27
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-08-25 00:10, Chris pisze:

    > ZTE MF60 :) docelowo ma działać właśnie z Aero

    ha pytanie było do animki :) podała linki

  • 9. Data: 2013-08-25 03:07:34
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-08-25 00:09, Chris pisze:
    > Mam już wysłane papiery na AERO więc nie wiem ile będę używał Orange.
    > Net ma być w 95% dla tabletu więc nie potrzebuję jakiś mega prędkości a
    > Aero spełni moje wymagania.

    to tylko jeszcze zasięg i będzie ok :)

  • 10. Data: 2013-08-25 03:33:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 22:02, Jawi pisze:
    manta-mwr01-manta-multimedia-sp-z-o-o,p1053716328,el
    ektronika-p.

    > Piszesz o Aero2 i o ruterkach, to powiedz, który współpracuje z Aero2?

    Do routerka już raczej Aero2 nie jest potrzebne, bo łączysz się przez Wifi.

    --
    animka