  • 1. Data: 2012-04-29 22:49:05
    Temat: Antena podwójny trójkąt
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Ktoś kiedyś domagał się płaskiej anteny TV
    http://dino.inosak.org/dokumentacje/antena.pdf

    --
    Włodek

  • 2. Data: 2012-04-29 22:54:21
    Temat: Re: Antena podwójny trójkąt
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com>

    W dniu 2012-04-29 22:49, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Ktoś kiedyś domagał się płaskiej anteny TV
    > http://dino.inosak.org/dokumentacje/antena.pdf

    Ale ona nie jest cyfrowa ;-)

  • 3. Data: 2012-04-30 22:50:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Ale ona nie jest cyfrowa ;-)

    I co ciekawe, z radzieckim rodowodem
    Dodatkowo uprzejmie donoszę że anteny te w wykonaniu miejscowych kowali
    spotyka sie
    tu i ówdzie u nas na wschodzie.

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2012-05-01 09:38:22
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I co ciekawe, z radzieckim rodowodem
    [...]

    Dokładnie o czymś takim (Made in USRR) napisałem 18 stycznia 2012 w
    wątku "Płaska antena". Przestrzeliłem jedynie datę publikacji ;-)
    "W starym, dawnym radieckim miesięczniku RADIO, tak z okresu lat
    1982-83 był opis takiej anteny"

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski