  • 11. Data: 2012-07-26 17:35:10
    Temat: Re: Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mareczku, naprawdę uważasz to za jakiś śmieszny dowcip?
    > Ile Ty masz latek, chłopczyku?

    ja mam sporo lat ale ty za to nie masz poczucia humoru... czy używanie
    jabłek jest tak traumatycznym przeżyciem ze odbiera dobry humor. Jeśli tak
    to współczuję. :)

  • 12. Data: 2012-07-26 20:32:42
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Pawel Brzozowski napisał:

    > Canon już zgłupiał, konkretnie w modelu 650D :)

    Czyli nie da się obsługiwać w rękawiczkach... Powariowali.

    m.

  • 13. Data: 2012-07-28 12:27:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mikolaj Machowski <m...@w...pl> writes:

    > Czyli nie da się obsługiwać w rękawiczkach... Powariowali.

    No ale to chyba tylko opcja, da się używać normalnie przycisków(?).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2012-07-28 14:19:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > No ale to chyba tylko opcja, da się używać normalnie przycisków(?).

    Nie patrzyłem jak wygląda 650D, ale w EOS-M nie ma pokręteł
    ani przycisków. Obudowa jest pozbawiona tych rzeczy jak sądzę
    wszystko obsługuje się przez touchscreen.

  • 15. Data: 2012-07-28 15:36:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ja mam sporo lat ale ty za to nie masz poczucia humoru... czy używanie
    > jabłek jest tak traumatycznym przeżyciem ze odbiera dobry humor.
    > Jeśli tak to współczuję. :)

    Poczucie humoru nie oznacza że każdy śmieje się z najgłupszych
    rzeczy - jedni lubią kabarety, benny hilla i dowcipy o pierdzeniu i sex,
    a inni są amatorami bardziej wyrafinowanego humoru...

    Ty strzeliłeś jak kulą w płot, bo ani iPad'a nie posiadam ani nie
    pisałem nigdzie że jest to dobry produkt do foto pod wodą.
    A więc tania próba wyśmiania się, ale bardzo nieudana...

    A pytam poważnie bo rozważam wymianę G9 na coś nowszego.

  • 16. Data: 2012-07-28 16:09:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Haw" <h...@g...pl> wrote in message
    > lustrzanki polprofesjonalne i wyzej nie sadze zeby kiedykolwiek byly
    > sterowane dotykowo.

    Dzięki za zabranie głosu w dyskusji... czytajmy dalej... :-)

    > tak samo jak powazni i wydajni uzytkownicy komputerow
    > nie przesiada sie na myszke - wylacznie klawiatura lub tablet.

    Jestem poważnym, wydajnym i profesjonalnym użytkownikiem
    komputerów i pracy bez myszki sobie nie wyobrażam - zły przykład :)
    Używam myszki i klawiatury jednocześnie i jestem bardzo wydajny.
    Mówisz jak ktoś, kto tak długo pracował w MS-DOS że Windows
    czy MacOS nigdy mu w krew nie weszły...

    > jak szukasz zastepstwa za g9, to sprawdz olka micro 4/3
    > lub soniaka HX7V.

    Chodzi Ci o Olympus OM-D E-M5?
    http://www.dpreview.com/reviews/olympusem5
    Wygląda z pobieżnego przeczytania artykułu interesująco...
    Dzięki, poczytam sobie więcej.

    Co do Soniaka to chyba już wyszedł z produkcji... ale poszukam.

    Tu mam porównanie tych 2 aparatów do mojego Canona G9:
    http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-sid
    e?products=sony_dschx7v&products=canon_g9&products=o
    ly_em5

    Dzięki za sugestie...

    > lub dowolne lustro :)

    Szukam zastępstwa G9 ale nie w cenie obudowy podwodnej do
    lustrzanki za $4000 w której dodatkowo nie popatrzę przez LCD
    bo ma opuszczone lustro i tylko widać przez wizjer... :-)

  • 17. Data: 2012-07-28 21:42:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> writes:

    > Nie patrzyłem jak wygląda 650D,

    To jest możliwe do sprawdzenia:
    http://www.canon.pl/For_Home/Product_Finder/Cameras/
    Digital_SLR/EOS_650D/

    > ale w EOS-M nie ma pokręteł
    > ani przycisków. Obudowa jest pozbawiona tych rzeczy jak sądzę
    > wszystko obsługuje się przez touchscreen.

    Wątpie:
    http://www.canon.pl/For_Home/Product_Finder/Cameras/
    Digital_SLR/EOS_M/

    Z tym, że być może są funkcje dostępne tylko przez touchscreen. Ale to
    EOS-M, nie 650D.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2012-07-29 10:51:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > pisałem nigdzie że jest to dobry produkt do foto pod wodą.
    > A więc tania próba wyśmiania się, ale bardzo nieudana...

    nie kulą w płot tylko celny strzał... i trafienie prosto w splot słoneczny.

    nabzdyczyłeś sie jakbym ci zażucił niewiadomo co, a ja tylko nawiązałem do
    twojego znanego fanboyostwa marki Apple.

    pozdrowienia :)

  • 19. Data: 2012-07-29 15:57:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    Digital_SLR/EOS_M/

    > Z tym, że być może są funkcje dostępne tylko przez touchscreen. Ale to

    Czy na 650D można oglądać przez LCD to co się aktualnie kręci w filmie HD?
    Czy potrafi na bieżąco korygować ostrość pierwszego planu w czasie kręcenia?

  • 20. Data: 2012-08-01 16:28:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nie kulą w płot tylko celny strzał... i trafienie prosto w splot
    > słoneczny.
    >
    > nabzdyczyłeś sie jakbym ci zażucił niewiadomo co, a ja tylko nawiązałem
    > do twojego znanego fanboyostwa marki Apple.

    Nie oceniaj sam swojej celności bo ja widzę, że nie byłeś wcale celny.

    Trafiłeś kulą w płot bo to moje "znane fanboystwo" jest bujdą - marki
    Apple mam zaledwie iPhone 4, dosłownie jeden produkt Apple!
    Sam widzisz że to posądzanie mnie o fanboya Apple jest bardzo na wyrost.