  • 1. Data: 2009-05-06 13:57:08
    Temat: Aplikacje www oraz wydruki, jak zrealizować?
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Stoję przed koniecznością zmiany dotychczasowego
    systemu (DB SQL + Delphi + FastReport) na wersję
    internetową.

    Wstępnie wybór padł na Adobe Flex.
    Jak z wydajnością tego narzędzia?
    Da się może gdzieś zobaczyć w necie gotową,
    bardziej rozbudowaną aplikację
    (pomijam te krótkie przykłady na stronach Adobe).

    Kolejny problem w tym, że > 50% systemu to wydruki, raporty, itp.
    które dotychczas tworzyłem w FastReporcie, korzystając
    z kreatora.

    Niestety, nic takiego nie widzę we Flexie.

    Może ktoś podpowie, jak operuje się wydrukami
    w aplikacjach WWW? Czy są jakieś gotowe narzędzia,
    które ułatwiały by tworzenie sporej liczby wydruków
    i ich łatwą w przyszłości aktualizację?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-05-06 14:02:07
    Temat: Re: Aplikacje www oraz wydruki, jak zrealizować?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Strona Raiffeisen Bank oraz od 2 tygodni
    caly system obslugi konta przez internet.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-05-06 17:01:26
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    rezist.com pisze:
    > Strona Raiffeisen Bank oraz od 2 tygodni
    > caly system obslugi konta przez internet.

    o ludzie jak to muli... mam nadzieje że inni nie pójdą w ich ślady

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl