  • 21. Data: 2015-09-10 09:20:47
    Temat: Re: Apple - Live
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    Telefony to znowu tylko update do czegoś co zaczyna działać np. wreszcie
    aparat robi zdjęcia w lepszej jakości niż tylko nadające się na avatary.
    Tablet 12" już był np. Samsung PR, Sony też ma/miało wypuścić:
    http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/New
    s/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg
    Rysik od lat stosowany u Samsunga ie mówiąc że wysiki to ja miałem lata
    temu w PDA :)
    TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

    Ceny sprzętu jak zawsze z kosmosu bo kto normalny da za tablet 6000
    tylko dla tego że ma logo jabłka?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2015-09-10 10:45:00
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    ;)
    http://antyweb.pl/dawno-nie-widzialem-tyle-emejzingu
    /

  • 23. Data: 2015-09-11 01:11:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Telefony to znowu tylko update do czegoś co zaczyna działać np. wreszcie
    > aparat robi zdjęcia w lepszej jakości niż tylko nadające się na avatary.

    Właściwie wszystko to tylko jakieś tam update...
    Płacisz jak lubisz, nie płacisz jak nie lubisz.

    > Tablet 12" już był np. Samsung PR, Sony też ma/miało wypuścić:
    > http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/New
    s/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg

    Nikt nie twierdził, że wcześniej nie było na świecie 12" calowych tabletów.

    > Rysik od lat stosowany u Samsunga ie mówiąc że wysiki to ja miałem lata
    > temu w PDA :)

    To nie jest taki sam rysik jaki miałeś w PDA ani w tabletach Samsunga.
    Doczytaj...

    > TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

    Tylko USA?

    > Ceny sprzętu jak zawsze z kosmosu bo kto normalny da za tablet 6000 tylko
    > dla tego że ma logo jabłka?

    Ten, komu się podoba taki właśnie tablet. Czy to dziwi?

  • 24. Data: 2015-09-11 01:53:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "maderos" <m...@t...net> wrote in message

    > ;)
    > http://antyweb.pl/dawno-nie-widzialem-tyle-emejzingu
    /

    Mam nadzieję, że nikt nie ograniczy się do tej recenzji
    tylko popatrzy samemu na prezentację Apple, bo inaczej
    dużo, dużo straci informacji na temat produktów.

  • 25. Data: 2015-09-11 08:00:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-11 o 01:53, Pszemol pisze:
> [...]
    > tylko popatrzy samemu na prezentację Apple, bo inaczej
    > dużo, dużo straci informacji na temat produktów.

    Czytając komentarze normalnych ludzi - szkoda czasu na tę prezentację.

    Zresztą i tak "nie podobają mi się" tablety za 6000zł, więc nie ma tematu.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2015-09-11 08:54:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-09-11 o 01:11, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    >
    > Właściwie wszystko to tylko jakieś tam update...
    > Płacisz jak lubisz, nie płacisz jak nie lubisz.

    Wodoodporność, czytniki linii papilarnych, HD/QHD/4K to były nowości.
    Teraz nioby mają ekran z siłą nacisku ale Lenovo pokazało to parę dni
    wcześniej.

    s/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg

    > Nikt nie twierdził, że wcześniej nie było na świecie 12" calowych tabletów.

    Ale Apple mówi że to amazing i nowość .. żadna nowość bo już to było.

    > To nie jest taki sam rysik jaki miałeś w PDA ani w tabletach Samsunga.
    > Doczytaj...

    To tylko rozwinięcie technologi rysika co nie znaczy że już ich nie
    było, co nie znaczy że nie jest fajny bo mi się to akurat najbardziej
    podoba.

    > Tylko USA?

    Pokaż mi działające to w PL.

    > Ten, komu się podoba taki właśnie tablet. Czy to dziwi?

    Na pewno ktoś to kupi bo poza amaing sprzęt fajny tylko szkoda że taki
    drogi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2015-09-11 16:36:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Wodoodporność, czytniki linii papilarnych, HD/QHD/4K to były nowości.
    > Teraz nioby mają ekran z siłą nacisku ale Lenovo pokazało to parę dni
    > wcześniej.

    Samsung się z wodoodporności wycofał...
    Czytnik odcisku palców jest w iPhone i iPadzie od bardzo dawna.

    s/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg

    > Ale Apple mówi że to amazing i nowość .. żadna nowość bo już to było.

    Mówi tak z prostego powodu: dla kogoś kto lubi ecosystem Apple
    nic nie daje że może kupić tablet z dużym ekranem na Androidzie.
    To nie są porównywalne produkty jesli jeden z nich nie ma iOS
    czyli jest z innego ecosystemu.

    > To tylko rozwinięcie technologi rysika co nie znaczy że już ich nie było,
    > co nie znaczy że nie jest fajny bo mi się to akurat najbardziej podoba.

    Tak jak na początku napisałem - wszystko można uprościć
    do rozwinięcia/uaktualnienia jak się bardzo chce pokazać
    negatywne strony. Uwypuklić można zalety i dodaną wartość
    gdy się chce pokazać pozytywy.

    > Pokaż mi działające to w PL.

    Czy macie w Polsce Netflix? Hulu? Jakieś w ogóle telewizyjne serwisy netowe?

    > Na pewno ktoś to kupi bo poza amaing sprzęt fajny tylko szkoda że taki
    > drogi.

    Cena to sprawa względna i osobista. Dla jednego drogi dla innego tani.

  • 28. Data: 2015-09-11 16:38:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Czytając komentarze normalnych ludzi - szkoda czasu na tę prezentację.

    Właśnie takie komentarze są zniekształcające - lepiej
    wyrobić sobie WŁASNĄ opinię u źródła zamiast polegać
    na opinii applehejterów. Ale oczywiście co kto woli...

    > Zresztą i tak "nie podobają mi się" tablety za 6000zł, więc nie ma tematu.

    Obowiązku nie ma. Ale to róznica zasadnicza obejrzeć samemu
    a przeczytać o tym u kogoś kto obejrzał - info z drugiej ręki.

  • 29. Data: 2015-09-12 13:38:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Samsung się z wodoodporności wycofał...

    dobrze, że mój o tym nie wie i dalej jest wodoodporny:)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2015-09-12 16:03:16
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-09-11 o 16:38, Pszemol pisze:

    > Właśnie takie komentarze są zniekształcające - lepiej
    > wyrobić sobie WŁASNĄ opinię u źródła zamiast polegać
    > na opinii applehejterów. Ale oczywiście co kto woli...

    Atu gówno prawda. Jeśli hejter mi nie obrzydzi produktu, to znaczy że
    produkt jest OK :)

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!