  • 41. Data: 2015-09-16 22:36:50
    Temat: Re: Apple - Live
    Od: atm <...@v...pl>

    wanie-smartfonem-pod-woda-nakazy-sony.html

    > Nie wiem co sony nakazuje, nie chce mi się klikać
    > na youtube, ale napisałem że nie o to chodzi aby
    > pod wodą robić zdjęcia smartfonem bo po prostu
    > ma do tego kijową optykę - kilka metrów pod wodą
    > jest mniej światła i cieżko się robi zdjęcia dobrym
    > aparatem z dobrym, jasnym obiektywem, a co dopiero
    > małpką w smartfonie.

    Nie wiem co Sony nakazuje ale kliknac mi sie nie chce...
    Co do jakosci zdjec zgodzilbym sie z Toba gdyby rzeczywistosc nie byla
    inna. Pierwsze z brzegu wyniki z Googla:
    http://www.phonearena.com/news/Underwater-photograph
    er-takes-the-Sony-Xperia-Z1S-for-a-dive-among-manate
    es_id52609
    Na słitfocie, facebooki itp w zupelnosci wystarcza no i z pewnoscia nie
    byly robione iPhonem, chyba, ze bardzo szybko ;]
    https://www.google.pl/search?q=sony+z3+underwater+ph
    otos&biw=1920&bih=1063&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved
    =0CAYQ_AUoAWoVChMItsmhyrL8xwIViPNyCh30yAKu#imgrc=pml
    -XaxbXvsrlM%3A

    > Wodoodporność ma służyć wypadkom przy używaniu
    > smartfona: np. siedzisz na basenie z telefonem
    > w kieszeni galotów i wskakujesz przez zapomnienie
    > do wody :-) Albo wpada Ci telefon do kałuży z wodą itp.

    A to juz Twoja interpretacja i postrzeganie zastosowania.
    Jesli Sony reklamuje te telefony jako urzadzenia m.in. do fotografowania
    pod woda to czemu nie?

  • 42. Data: 2015-09-16 22:51:08
    Od: atm <...@v...pl>

    > Twoja strategia i masz do niej prawo.
    > Ja uważam że jest niepoważna - jeśli ZAMIAST prezentacji
    > Apple obejrzysz jej karykaturę przedstawioną przez
    > applehejtera to po prostu wyrabiasz sobie opinię o produkcie
    > na podstawie DEZINFORMACJI bo ten hejter po prostu napisał
    > nieprawdę.

    Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal
    rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi
    sprzedaz. Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia,
    "zapozyczenia" itd. Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie
    rownie istotna jak peany zarzadu Apple'a.
    Tak apropos:
    http://www.spidersweb.pl/2015/09/apple-ipad-pro-ipho
    ne-6s-tv.html

  • 43. Data: 2015-09-16 22:59:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Najnowsze modele Samsunga NIE MAJĄ już gniazda SD card.

    a mój wodoodporny ma

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2015-09-16 23:00:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mtchlp$peg$1@dont-email.me...

> [...]

    > Wystarczy by był bryzgoszczelny.
    > Potrzebujesz wodoodporny to kup sobie jakigoś CATa albo inny pancerny.

    Skąd pomysł, że to ja potrzebuję wodoodporny?
    Ja się nie upominałem o taki, zerknij na wątek kto pytał.

  • 45. Data: 2015-09-16 23:00:25
    Temat: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 46. Data: 2015-09-16 23:00:32
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 47. Data: 2015-09-16 23:00:37