  • 1. Data: 2012-08-10 09:24:12
    Temat: T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
    Od: " " <s...@g...pl>

    Witam

    Prosze o jakieś oświecenie bo chyba po urlopie nie jestem w temacie

    Mam numer w Tak-Taku no i ostatnio jakies jaja się dzieją na moim koncie

    otóż po każdorazowym sprawdzeniu stanu konta krótkim kodem *101# zabiera mi z
    konta 3 grosze

    co to za opłata? co to za zdzierstwo? o co tu chodzi?

  • 2. Data: 2012-08-10 09:30:49
    Temat: Re: T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 07:24:12 +0000 (UTC), s...@g...pl
    napisał(a):

    > otóż po każdorazowym sprawdzeniu stanu konta krótkim kodem *101# zabiera mi z
    > konta 3 grosze

    Opłata za sprawdzenie konta :)
    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-08-10 09:39:21
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    od kiedy ona w ogóle istnieje?

    kiedy ją wprowadzili ; cichcem?

  • 4. Data: 2012-08-10 09:42:08
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ale sukin...yny a w billingu tej oplaty niepokazują

    dlaczego ta t-mobile jest taka pazerna wynosze sie od nich

  • 5. Data: 2012-08-10 09:59:56
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 07:39:21 +0000 (UTC), s...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

    > od kiedy ona w ogóle istnieje?
    >
    > kiedy ją wprowadzili ; cichcem?

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2012/
    26/4-grosze-za-sprawdzenie-stanu-konta-w-t-mobile-to
    -juz-koniec-fajnych-ofert-na-karte.aspx
    --
    marcin

  • 6. Data: 2012-08-10 11:28:42
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    No to Stary załapałeś od dwóch miesięcy o tym trąbią
    Jak byś czytał grupę to byś wiedział
    Ja też bym sie wyniósł ale co robić jak mam skarbonkę i 250 zł na koncie

  • 7. Data: 2012-08-10 12:15:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kowtow nabazgrał(a):

    > No to Stary załapałeś od dwóch miesięcy o tym trąbią
    > Jak byś czytał grupę to byś wiedział

    Nie widzisz że to prowokacja trolla :)

    > Ja też bym sie wyniósł ale co robić jak mam skarbonkę i 250 zł na koncie

    A mnie to wali, 3gr. to nie majątek a za free zawsze przez neta można
    sprawdzić.

  • 8. Data: 2012-08-10 12:21:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 07:39:21 +0000 (UTC), s...@g...SKASUJ-TO.pl
    > od kiedy ona w ogóle istnieje?

    Swieza sprawa, nie wiem czy nie od 1.08.

    > kiedy ją wprowadzili ; cichcem?

    Nie dostalas zadnego powiadomienia ?
    SMS, mms, email ?

    W mixie to listownie powiadamiali, tu na grupie bylo glosno o tym, na ich
    stronie nie ukrywali.

    P.S. czy tylko ja dzis nic nie widze w ich ofercie "na karte"

    J.

  • 9. Data: 2012-08-10 14:26:16
    Od: " jgor5" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chris <s...@s...net> napisał(a):

    > A mnie to wali, 3gr. to nie majątek a za free zawsze przez neta można
    > sprawdzić.

    Okazuje się, że jednak nie zawsze można przez neta sprawdzić. Dzisiaj nie
    otrzymuję w ogóle hasła jednorazowego do zalogowania się do iBOA. Może to
    kolejna "sztuczka" T-mobile ?

  • 10. Data: 2012-08-10 15:03:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jgor5 nabazgrał(a):

    > Okazuje się, że jednak nie zawsze można przez neta sprawdzić. Dzisiaj nie
    > otrzymuję w ogóle hasła jednorazowego do zalogowania się do iBOA. Może to
    > kolejna "sztuczka" T-mobile ?

    Pierdolisz waść .. właśnie się zalogowałem w celach testowych.