  • 1. Data: 2015-03-21 21:06:52
    Temat: Aprilia Derby
    Od: Mac13j <szalatymaciej@_NOSPAM_wp.pl>

    Potrzebuję pomocy. Kupiłem aprilię rs z silnikiem Derby Sendy Baja 125 i
    mam problem ponieważ moto odpala na dotyk. Chodzi idealnie na jałowym
    biegu. Wsiadam ruszam jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby
    skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa.
    Brak pomysłu. i tak wygląda cała droga;/

  • 2. Data: 2015-03-21 21:36:04
    Temat: Re: Aprilia Derby
    Od: masti <g...@t...hell>

    Mac13j wrote:

> [...]
    > skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa.
    > Brak pomysłu. i tak wygląda cała droga;/

    i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-03-22 01:36:22
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 21:36, masti pisze:
    > i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)

    Jak zwykle rzeczowy komentarz

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-03-23 12:16:20
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Mac13j" wrote...

    [...] jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby
    skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i
    działa.[...]

    A ja odpowiem bardziej konkretnie.

    Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Zazwyczaj jest jakiś mały otwór w
    korku lub obok niego. Jeśli jest zatkany, będzie się tworzyć podciśnienie w
    zbiorniku i objawy dokładnie jak opisałeś. Wyczyść, przedmuchaj i upewnij
    się, że odpowietrzenie jest drożne.
    Powodzenia

    --
    James

  • 5. Data: 2015-03-30 18:39:32
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2015-03-23 o 12:16, James pisze:
> [...]
    > podciśnienie w zbiorniku i objawy dokładnie jak opisałeś. Wyczyść,
    > przedmuchaj i upewnij się, że odpowietrzenie jest drożne.

    Może też być opócz w opisanego inne utrudnienie spływu paliwa do
    gaźnika,- w czasie jazdy pobór paliwa jest większy od dopływu, gdy
    silnik wypali zgromadzone w gaźniku i przewodach paliwo to gaśnie.
    Paliwo jednak cały czas powoli (chociaż zbyt powoli w stosunku do
    zapotrzebowania w czasie jazdy) napływa do gaźnika, a więc po chwili
    silnik można znów uruchomić i cykl zaczyna się od początku.