  • 1. Data: 2015-03-15 16:12:12
    Temat: Aprilia RX 50-Problem z biegami
    Od: bartekkoprowskiw <bartekkoprowskiw@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,niedawno kupiłem aprilie rx 50 z 2005 roku.Jadąc na 1 czasem uda mi
    się wrzucić dwójkę a reszta biegów nie wchodzi,włącza się luz.Kolejny
    problem to taki że zdarza się że jedynka wyskakuje.Dodam że skrzynia jest
    świeżo po wymianie.

  • 2. Data: 2015-03-17 14:36:19
    Temat: Re: Aprilia RX 50-Problem z biegami
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    bartekkoprowskiw <bartekkoprowskiw@_nospam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > się wrzucić dwójkę a reszta biegów nie wchodzi,włącza się luz.Kolejny
    > problem to taki że zdarza się że jedynka wyskakuje.Dodam że skrzynia jest

    No to albo technika zmiany biegów (z naciskiem na pracę gazem), albo
    ta skrzynia świeżo po wymianie wcale nie jest taka świeża.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2015-03-17 15:32:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-03-17 o 14:36, Gof pisze:

    > No to albo technika zmiany biegów (z naciskiem na pracę gazem), albo
    > ta skrzynia świeżo po wymianie wcale nie jest taka świeża.

    Albo jest swieza ale jakis pacan zle zmontowal mechanizm wybieraka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 4. Data: 2015-03-17 20:06:45
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Albo jest swieza ale jakis pacan zle zmontowal mechanizm wybieraka.

    Stawialbym NATO
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2015-03-17 21:30:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 17.03.2015 o 20:06, Jacot pisze:

    > Stawialbym NATO

    test jest bardzo prosty. Należy dobrze obejrzeć silnik. Jeśli był
    składany na czerwony silikon to na pewno masz racje ;)

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-03-17 22:59:13
    Od: uchel112 <uchel112@_NOSPAM_wp.pl>

    bartekkoprowskiw napisal

> [...]
    > się wrzucić dwójkę a reszta biegów nie wchodzi,włącza się luz.Kolejny
    > problem to taki że zdarza się że jedynka wyskakuje.Dodam że skrzynia jest

    Miałem podobie u siebie sprawdź olej może masz za gęsty ;)