  • 1. Data: 2015-03-14 22:01:28
    Temat: Suzuki Rm 125/ Pomocy
    Od: Grotto <przemola5@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, powie mi ktoś jak nazywa się rzecz zaznaczona na zdjęciu ?
    Jest to silnik rm 250, w moim złamałem tą "wajche" i niewiem czy da radę
    ją wymienić :D
    http://sprzedajemy.pl/suzuki-rm-250-2t-z-2000-r-tani
    o,1218561
    To jest link do zdjęcia/zdjęcie silnika
    Ta rzecz zamocowana jest obok węża od chłodnicy na dwóch śróbach w
    poziomie.
    Proszę o odpowiedź :D

  • 2. Data: 2015-03-17 14:35:28
    Temat: Re: Suzuki Rm 125/ Pomocy
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Grotto <przemola5@_nospam_wp.pl> wrote:

> [...]
    o,1218561
    > To jest link do zdjęcia/zdjęcie silnika
    > Ta rzecz zamocowana jest obok węża od chłodnicy na dwóch śróbach w

    Zgraj zdjęcie, zaznacz w dowolnym programie graficznym i wróć.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/