  • 1. Data: 2012-06-24 22:29:38
    Temat: Aprilia rs HAMULEC tylni tłoczek
    Od: maniula259 <maniula259@_NOSPAM_gmail.com>

    Mam taki problem kupiłem Aprilie Rs 50 okazało się że poprzedni właściciel
    nie wymienił klocków hamulcowych i przy czym zdarł nie tylko klocki a i
    tłoczki które wypychają klocki. I tu jest problem klocki które ja miałem
    są innych wymiarów i minimalnie innych kształtów bo dostępne są 2mm
    krótsze i nie mają kołnierzyka na uszczelkę chroniącą od zabrudzeń.Zacisk
    jest firmy grimeca.

    PS. na Google nic o tym nie ma

  • 2. Data: 2012-06-25 00:58:32
    Temat: Re: Aprilia rs HAMULEC tylni tłoczek
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "maniula259" wrote...
    > Mam taki problem kupiłem Aprilie Rs 50

    > PS. na Google nic o tym nie ma
    Moze jak napiszesz "tylny" to znajdziesz troszke wiecej. Na "tylni"
    znajdziesz tylko wypowiedzi analfabetow nie znajacych jezyka polskiego.

    --
    James