    From: "Jack" <d...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Arogancja monopolisty
    Date: Tue, 10 Sep 2002 21:37:18 +0000 (UTC)

    Witam,

    chcialbym opowiedziec moja przygode z naszym ukochanym monopolista TPSA.

    Po trzytygodniowym oczekiwaniu nadszedl ten piekny dzien - dzisiaj miano
    zainstalowac mi Neo +.
    Po 2 tygodniach oczekiwania na sprawdzenie, czy mozna, po trzech tygodniach
    od zlozenia zamowienia czekalem na montera z zapartymm tchem.
    Mial on zjawic sie pomiedzy 18.00 a 20.00.
    Niestety, daremnie wypartrywalem go do 20.30 po czym zadzwonilem na
    infolinie.
    Tam z rozbrajajaca szczeroscia poinformowano mnie, ze jak go nie ma to juz
    chyba nie bedzie. Na moje pytania a dlaczego? a kiedy? - bezradne wzruszenia
    ramion (przynajmniej tak to sobie wyobrazilem).
    Poprosilem z szefowa - mila Pani, ale znowu to samo, ze nie maja zadnych
    mozliwosci, ze nie wiedza kto mial byc i dlaczego nie ma, a nastepny termin
    za dwa tygodnie.
    Wyobrazcie sobie, zadnej kontroli, zadnej checi pomocy, zero kontaktu do
    monterow.
    A moglo byc tak milo. No bo przeciez kazdemu moze sie zdarzyc, ze cos
    wypadnie. I wtedy firmy , ktore traktuja klientow powaznie, informuja ich o
    zaistnialych przeszkodach, przepraszaja i proponuja inny dogodny termin. No
    ale monopol robi lache, ze w ogole zechcial sie umowic. Brak slow

    Ciekawym dalszego ciagu

    Pozdro
    Jack