  • 1. Data: 2002-09-10 21:37:18
    Temat: Arogancja monopolisty
    Od: "Jack" <d...@s...pl>

    Witam,

    chcialbym opowiedziec moja przygode z naszym ukochanym monopolista TPSA.

    Po trzytygodniowym oczekiwaniu nadszedl ten piekny dzien - dzisiaj miano
    zainstalowac mi Neo +.
    Po 2 tygodniach oczekiwania na sprawdzenie, czy mozna, po trzech tygodniach
    od zlozenia zamowienia czekalem na montera z zapartymm tchem.
    Mial on zjawic sie pomiedzy 18.00 a 20.00.
    Niestety, daremnie wypartrywalem go do 20.30 po czym zadzwonilem na
    infolinie.
    Tam z rozbrajajaca szczeroscia poinformowano mnie, ze jak go nie ma to juz
    chyba nie bedzie. Na moje pytania a dlaczego? a kiedy? - bezradne wzruszenia
    ramion (przynajmniej tak to sobie wyobrazilem).
    Poprosilem z szefowa - mila Pani, ale znowu to samo, ze nie maja zadnych
    mozliwosci, ze nie wiedza kto mial byc i dlaczego nie ma, a nastepny termin
    za dwa tygodnie.
    Wyobrazcie sobie, zadnej kontroli, zadnej checi pomocy, zero kontaktu do
    monterow.
    A moglo byc tak milo. No bo przeciez kazdemu moze sie zdarzyc, ze cos
    wypadnie. I wtedy firmy , ktore traktuja klientow powaznie, informuja ich o
    zaistnialych przeszkodach, przepraszaja i proponuja inny dogodny termin. No
    ale monopol robi lache, ze w ogole zechcial sie umowic. Brak slow

    Ciekawym dalszego ciagu

    Pozdro
    Jack

  • 2. Data: 2002-09-11 09:54:54
    Temat: Re: Arogancja monopolisty
    Od: "HAL" <g...@g...pl>

> [...]
    > Mial on zjawic sie pomiedzy 18.00 a 20.00.
    > Niestety, daremnie wypartrywalem go do 20.30 po czym zadzwonilem na
    {ciach}

    mialem w pewnym sensie podobna sytuacje.
    zamowienie na neo+ zlozylem w polowie lipca (opisywalem to juz na grupie).
    czas mijal i nic sie nie dzialo. w koncu zadzwonila do mnie pani z tepsy z
    pytaniem
    jaki jest nr pesel wlasciciela linii telefonicznej(kolo polowy sierpnia).
    potem dowiedzialem sie ze mam czekac, ktos sie ze mna skantaktuje i umowi
    montera.
    czas mijal... pewnego dnia zadzwonila pani z tpsa i powiedziala mi ze monter
    byl i w _wyznaczonym_ terminia nie zastal abonenta w lokalu. w skrzynce na
    listy
    znalazlem karteczke od montera z podobna informacja. nikt z mojej rodziny
    nie
    umowilby sie w tej sprawie bez konsultacji ze mna, a nawet jesli to
    powiedzieliby
    mi o tym fakcie. pani z tepsy nie wiedziala kto "umowil" mnie w taki sposob.
    kolejny termin zostal wyznaczony na za dwa tygodnie, na 19-tego. dodatkowo
    dowiedzialem sie ze w ten sposob przegapilem juz 2 terminy, ale te
    informacje byly
    sprzeczne z kolejna rozmowa, wiec nie wiem czy mozna im w ogole ufac. gdyby
    nie
    fakt ze w moim miescie (Otwock) perspektywy na Internet z innych zrodel sa
    nikle
    pokazalbym monopoliscie srodkowy palec. a tak pozostaje mi czekac...
    ludze sie jedynie nadzieja ze historia Jack-a nie powtorzy sie w moim
    przypadku,
    bo juz licze dni i godziny. ech....

    pozdrawiam
    HAL

  • 3. Data: 2002-09-11 10:18:49
    Od: "sjs" <s...@g...pl>

    Kolezanka jeszcze w czerwcu zlozyla zamowienie na stare NEO z samodzielna
    instalacja. Po jakims czasie zadzwonila do infolinii dowiedziec sie jakie sa
    losy zamowienia. Okazalo sie, ze zamowienia nie ma. Zlozyla reklamacje.
    Ponownie po pewnym czasie zadzwonila i okazalo sie, ze nie ma ani
    zamowienia, ani reklamacji. Tym razem zglosila reklamacje na brak
    reklamacji. W koncu w polowie sierpnia zostal ustalony termin instalacji.
    Monter (oczywiscie) nie zjawil sie. Kolejny zaproponowany termin kolidowal z
    wyjazdem urlopowym. W tym tygodniu udalo sie ustalic kolejny termin.
    Zobaczymy czy monter przyjdzie.

    sjs

    PS. Oczywiscie w nowym NEO nie ma juz samodzielnej instalacji, no bo trudno
    jest podlaczyc dwa proste urzadzenia do sieci telefonicznej. Jednoczesnie
    kolezanka uzywa, albo raczej probuje uzywac programu do pakietu 30za60, ale
    w zwiazku z przejsciowymi trudnosciami technicznymi itd...

  • 4. Data: 2002-09-11 14:25:37
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <aln3p5$9gm$1@sunsite.icm.edu.pl>, HAL wrote:
    > pokazalbym monopoliscie srodkowy palec. a tak pozostaje mi czekac...

    albo zadzwonić do monterów i umówić się na osobisty odbiór
    urządzenia w dowolnym momencie. nie wiem na pewno czy da się
    tak z neo, ale tak zrobiłem z sdi.

    --c

  • 5. Data: 2002-09-11 16:58:48
    Od: "Dash" <d...@d...org>

    Mialem podobna sytuacje do opisywanych powyzej.
    W moim przypadku poskutkowalo wybranie sie do kierownictwa BOKu i "wylania"
    zali.
    Dwa dni pozniej mialem juz NEO+ mimo tego ze na infolini mowili mi
    ze bede jeszcze czekal kolejne tygodnie

    pozdr

    Dash

  • 6. Data: 2002-09-11 16:59:05
    Od: "Książę Vegeta" <v...@b...net>

    mi polpak zalozyli w terminie ale panowie wydzielali dookola siebie pole
    ochronne z oprów alkoholu etylowego i idąc zataczali zaiste przedziwne
    wzorki na swej trasie :)

    --
    pozdrawiam
    Książę Vegeta

  • 7. Data: 2002-09-11 16:59:46
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    W artykule <aln50l$2be$1@news.tpi.pl> sjs napisał(a):
> [...]
    > Monter (oczywiscie) nie zjawil sie. Kolejny zaproponowany termin kolidowal z
    > wyjazdem urlopowym. W tym tygodniu udalo sie ustalic kolejny termin.
    U mnie bylo tak. Zadzwonilem na numer 0800102102 i sie dowiedzialem ze moge
    miec neo, skoro tak to zamowilem ta usluge i monterzy mieli przyjsc za 2 tygo-
    dnie. Nie przyszli, nikt nie raczyl mnie o tym poinformowac. Zadzwonilem na 0800
    pan sprawdzil i powiedzial ze brak warunkow technicznych, pytam sie go dlaczego
    nikt do mnie nie zadzwonil wczesniej i nie powiedzial jak sprawa stoi, pan
    tylko odrzekl "Pewno ktos zawalil ..." Oni maja tam poprostu burdel na
    kolkach, klientow olewaja jak tylko moga, zwisa im to wszystko ze klient czeka,
    ze traci czas.

    --
    Pozdr. Jacek

  • 8. Data: 2002-09-11 18:11:34
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Wed, 11 Sep 2002 16:58:48 +0000 (UTC), "Dash" <d...@d...org> in msg
    <alnmpp$b9s$1@news.tpi.pl> wrote:

    >W moim przypadku poskutkowalo wybranie sie do kierownictwa BOKu i "wylania"
    >zali.
    >Dwa dni pozniej mialem juz NEO+ mimo tego ze na infolini mowili mi
    >ze bede jeszcze czekal kolejne tygodnie

    U mnie wystarczyła telefoniczna interwencja i monter (inny) był 5 dni
    po terminie. ZTCW problemy wynikają z tego, że monterzy są samodzielni
    - biorą po prostu ileś tam zamówień i ruszają w teren, czy wszystkich
    zdążą obsłużyć to już wielka niewiadoma.

    P.S. Monter który przyszedł okazał się bardzo miłym i konkretnym
    człowiekiem. Nie ukrywał on, że w jego firmie panuje totalny burdel,
    że sprzęt który dostają [chodzi o urządzenia dostępowe na centralach]
    to złom [odbierany przez niekompetentne osoby, które nie mają pojęcia
    o sprawach technicznych], że wszelkie procedury są maksymalnie
    pogmatwane. Przy SDI przypadł mi nie do końca funkcjonujący port w
    urządzeniu dostępowym w centrali (I-net działał, telefon nie),
    podobnie było przy Neo - tu "modem" nie chiał się zsynchronizować,
    padło podejrzenie o wadliwy port. I co? Monter musiał gdzieś tam
    zadzwonić, żeby zgłosić awarię tego i tego portu i poprosić o
    przydział na kolejny. Osoby odbierające to zgłoszenie muszą znów
    zadzwonić gdzie indziej do techników, którzy owy port udostępnią -
    przez taką zabawę instalacja potrafi wydłużyć się do dwóch godzin!
    Mało tego - okazuje się, że wielka i szacowna tpsa nie jest w stanie
    zaopatrzyć swych pracowników w porządne narzędzia do cięcia i
    zaciskania kabli! Ehh...
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--

  • 9. Data: 2002-09-12 14:27:17
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Sep 2002, =?ISO-8859-1?Q? Ksi=B1=BF=EA?= Vegeta wrote:

    >+ mi polpak zalozyli w terminie ale panowie wydzielali dookola siebie pole
    >+ ochronne z oprów alkoholu etylowego i idąc zataczali zaiste przedziwne
    >+ wzorki na swej trasie :)

    Jakbyś poczytał wszystkie posty z grupy, a później ktoś kazałby
    ci isć w roli "montera polpaku" to też podjąłbyś wszystkie
    środki ochrony przed trafieniem ciężkimi przedmiotami :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-09-14 11:39:59
    Od: "Andrzej Kurzejamski" <A...@v...neostrada.pl>

    Niestety są to partacze...
    Ja już chciałem zmienić zdanie o TP-sie
    (szybka instalacja starej neo256).
    Jednak przy przejściu na NEO+ monterzy
    też przesunęli termin o tydzień.
    Zadzwonili 5 min przed umówioną
    godziną (specjalnie zwolniłem się z pracy)
    i poinformowali, że "w drugi piątek".
    W ten drugi piątek (musiałem na gwałt
    wracać z urlopu) owszem zainstalowano
    mi NEO+, ale wgrano do WinMe
    "kulawą aplikację", która co kilka minut
    prosiła o "ponowne połączenie".
    Ponieważ już było głośno o "shicie" z Wanadoo,
    wkurzyłem się i zainstalowałem sobie
    router Linksysa, który na stałe ma wpis
    połączenia pppOE. To tyle problemów technicznych.
    Byłem baaaardzo zadowolony, że mi działa....
    Niestety, ze zgrozą zauważyłem w drugim rachunku
    po instalacji, że nie zmniejszyli mi abonamentu
    (wyższego ze starej neo256) - a w umowie pisze
    czarno na białym, że w 30 dni po instalacji liczą niżej.
    Złożłem reklamację telefoniczną, obiecano się skontaktować. Po drugim
    telefonie usłyszałem,
    że mają 3 dni na rozpatrzenie tej reklamacji.
    Za tydzień po trzecim telefonie stwierdzili, że
    reklamacja jest "zapisana" i ją "widać".
    Po dwóch tygodniach wkurzyłem się:
    jednak zapłaciłem, ale reklamację złożyłem
    w BOK-u na piśmie za potwierdzeniem odbioru.
    Ciekawe, jaki będzie dalszy ciąg....

    Andrzej