  • 1. Data: 2012-05-27 20:54:11
    Temat: Astra III 1.7 CDTI ok. 2007 plan zakupu
    Od: Michał <m...@n...com>

    Witam,

    Planuję kupić kombi za ok. 20 tyś złe (może być 2-3k więcej). Wiem
    temat rzeka, najbardziej podobają mi się ople a tu Astra h. Myślę o 1.7
    CDTI, vectra wydaje mi się przesadą (choć może niekoniecznie)

    Po pierwsze proszę o pomoc dot. ryzykowności tego modelu.
    Po drugie o ewentualne alternatywy. Chodzi o coś co nie będzie drogie w
    utrzymaniu, do codziennych dojazdów do pracy. Nie jeżdżę dużo, ok 15 tyś
    rocznie. Musi być kombi, klima, raczej diesel (choć niekoniecznie),
    odpada fabia i clio kombi. Styl jazdy, raczej zachowawczy. Auto min.
    2007 nie chcę starocia.

    Koledzy, doradźcie! :)

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2012-05-27 21:02:01
    Temat: Re: Astra III 1.7 CDTI ok. 2007 plan zakupu
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Michał"

    Nie miałem, ale dużo dobrych opinii słyszałem o oktavi kombi, kolega
    miał służbową i tłukł ją niemiłosiernie, nic się nie chciało popsuć

  • 3. Data: 2012-05-27 21:16:11
    Od: Michał <m...@n...com>

    > Nie miałem, ale dużo dobrych opinii słyszałem o oktavi kombi, kolega
    > miał służbową i tłukł ją niemiłosiernie, nic się nie chciało popsuć

    - ciężko znaleźć na rynku wtórnym coś realnie <100kkm i ok. 2007r
    - raczej II a one przy tych założeniach kosztuja ok 26tyś
    - szkaradne są...

    pozdrawiam
    m.

  • 4. Data: 2012-05-28 11:53:27
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rocznie. Musi być kombi, klima, raczej diesel (choć niekoniecznie), odpada
    > fabia i clio kombi. Styl jazdy, raczej zachowawczy. Auto min. 2007 nie

    Myślę, że nie ma szans kupić za tą kasę bezwypadkowej i z prawdziwym
    przebiegiem astry h z tego rocznika. Obniż wymagania, albo dołóż 10000zł.
    Nie traktowałbym cen z allezłomu czy otoszroto jako punkt odniesienia.

  • 5. Data: 2012-05-28 12:14:05
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-27 21:16, Michał pisze:

    > - ciężko znaleźć na rynku wtórnym coś realnie <100kkm i ok. 2007r

    ja szukałem z 2.0TDi to poniżej 100kkm (prywatnie) lub 150kkm (na firmę)
    z tego rocznika nie było (1,5 roku temu więc i przebiegi poszły w górę -
    moją kupiłem z przebiegiem 180kkm, teraz ma 240kkm) ale wtedy za ten
    model i silnik z klimatronikiem i ksenonami (bo na tym mi zależało)
    dałem 34000zł i to raczej była dolna półka cenowa - ale też auto wtedy
    nazywało się 3-letnie a nie pięcio...

    > - raczej II a one przy tych założeniach kosztuja ok 26tyś

    jedynki to chyba jeszcze w zeszłym roku były

    > - szkaradne są...

    ee tam, II mi się podoba, I w środku toporkiem cięta ;)

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-05-28 23:05:04
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Myślę, że nie ma szans kupić za tą kasę bezwypadkowej i z prawdziwym
    > przebiegiem astry h z tego rocznika. Obniż wymagania, albo dołóż 10000zł.
    > Nie traktowałbym cen z allezłomu czy otoszroto jako punkt odniesienia.

    daj spokój, chcą ludzie kupować marzenia to niech kupują...

    brat

  • 7. Data: 2012-05-28 23:07:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    Przecież napisał że chce kupić złe kombi :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi