  • 1. Data: 2010-03-15 20:00:23
    Temat: AsyncResult w Compact Framework
    Od: Homar <z...@c...cy>

    Witam,
    pytalem na alt.pl.comp.lang.csharp, ale moze tutaj ktos mi pomoze.
    Portuje fragment 'desktopowej' aplikacji do Compact Framework.
    Mam funkcje

    [code]
    protected static void GeneralCompletionCallback(IAsyncResult asyncResult)
    {
    AsyncResult resultObj = (AsyncResult)asyncResult;
    ActionHandler d = (ActionHandler)resultObj.AsyncDelegate;

    try
    {
    d.EndInvoke(asyncResult);
    }
    catch (Exception e)
    {
    WriteErrorException(e);
    throw;
    }
    }
    [/code]

    W CF niestety nie ma AsyncResult.
    Jak to najprosciej zrobic?
    Znalazlem cos tutaj:
    http://objectmix.com/dotnet/98840-does-compact-frame
    work-v2-0-support-asynchronous-delegates.html
    Chyba nalezaloby uzyc ThreadPool, ale w tym zakresie mam malo wiedzy i
    bede wdzieczny za wszelka pomoc.