  • 1. Data: 2010-07-06 08:55:06
    Temat: Atmega 32 już nie istnieje ?
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam
    Coś przespałem, świat tak szybko idzie do przodu? Jakoś na początku roku
    (niech będzie że w lutym) robiłem sobie zabawkę na atmega 32 w smd kupując
    go bez problemu na aledrogo tak chyba 12-15 pln+wysyłka. Teraz w ogóle
    takiej wersji nie ma na aledrogo a w tme opis 'artykuł na SPECJALNE
    zamówienie' (duże litery moje). To co to już jest niepopularny uProcesorek.

    Pozdrawim MArek

  • 2. Data: 2010-07-06 09:02:08
    Temat: Re: Atmega 32 już nie istnieje ?
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > takiej wersji nie ma na aledrogo a w tme opis 'artykuł na SPECJALNE
    > zamówienie' (duże litery moje). To co to już jest niepopularny uProcesorek.

    Na to wygląda

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/search?find=mega32

    Nawet nie ma terminu dostawy.
    Dlatego ja od jakiegoś czasu piszę w sposób możliwie przenośny.
    Ma pliku głównym nie ma żadnych instrukcji specyficznych dla
    procesora (czyste C) a w osobnym pliku hardware.c (i .h) są
    prawie wyłącznie zabawy portami. W pliku głównym
    używam makr typu wlacz_timer, zeruj_port_wyjscia itp.
    Nieco upierdliwe, ale potem biore podobny procek, pare godzin i dziala.

    --
    Patryk

  • 3. Data: 2010-07-06 09:24:51
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > a w tme opis 'artykuł na SPECJALNE
    > zamówienie' (duże litery moje). To co to już jest niepopularny
    > uProcesorek.

    Atmega32-16AU został chyba zastąpiony przez Atmega32A-AU

    Paweł

  • 4. Data: 2010-07-06 09:36:24
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:i0uqvj$kpo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > takiej wersji nie ma na aledrogo a w tme opis 'artykuł na SPECJALNE
    > zamówienie' (duże litery moje). To co to już jest niepopularny

    Witam,
    Temat już był poruszany wcześniej.
    Braki podobno zwiazane ze złym przewidywaniem zapotrzebowania w czasie
    kryzysu, który skończył się szybciej niż myślano i teraz trzeba nadrobić
    braki w produkcji. Ktoś wspominał że kilka miesięcy jeszcze trzeba poczekać
    na unormowanie się rynku.

    Gejzero.

  • 5. Data: 2010-07-06 10:14:28
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    ToTylkoJa donosi :
> [...]
    > takiej wersji nie ma na aledrogo a w tme opis 'artykuł na SPECJALNE
    > zamówienie' (duże litery moje). To co to już jest niepopularny uProcesorek.

    http://seguro.pl/sklep/?zobacz=4996

    Oczywiście jeśli się tylko nie chwalą...

    > Pozdrawim MArek

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Hegemonie, czy mogę przyjąć od wroga pomocny ogon? - Oferma

  • 6. Data: 2010-07-06 21:25:47
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-07-06 12:14 Sławomir Szczyrba napisał(a):

    > http://seguro.pl/sklep/?zobacz=4996
    >
    > Oczywiście jeśli się tylko nie chwalą...

    Wygląda na to że zrobili zapasy:
    "Stan w magazynie *: 13661"

    Ale uwaga - to jest wersja "A" więc wymaga przejrzenia PDFa co się
    zmieniło i ew. zmian w sofcie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2010-07-07 06:17:46
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > http://seguro.pl/sklep/?zobacz=4996
    >
    > Oczywiście jeśli się tylko nie chwalą...

    ostatnio kupowałem więc mają

    Pozdrawiam
    Tomek W