  • 1. Data: 2010-07-05 06:52:06
    Temat: Szukam zrodla laminatu bez miedzi...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Szukam stalego zrodla laminatu FR4 _bez_miedzi_
    grubosci 1mm i 1.5mm, mniejsze ilosci 2mm.

    Zadowola mnie scinki paski szerokosci od okolo 150mm
    - optimum np. 150x350mm itp.
    Niekoniecznie arkusze 1x2m bo te namierzylem...

    Moze ktos robi jaka produkcje w ktorej zostaja
    kawalki laminatu? Albo wie kto ma takowe na sprzedaz?

    Z gory dzieki za trop :)

    Jakub

  • 2. Data: 2010-07-05 06:53:42
    Temat: Re: Szukam zrodla laminatu bez miedzi...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ps. Allegro oczywiscie monitoruje ;)

    jakub

  • 3. Data: 2010-07-05 06:59:14
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam stalego zrodla laminatu FR4 _bez_miedzi_

    IZO-ERG Gliwice, ćwiartki typowego arkusza też są handlowane

  • 4. Data: 2010-07-05 07:09:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > IZO-ERG Gliwice, ćwiartki typowego arkusza też są handlowane

    O nich myslalem piszac o arkuszach :)

    Apropo - kupowaliscie moze u nich FR4/G10?
    Jakiej jakosci maja laminaty?

    Przez telefon robia niestety wrazenie starej,
    panstwowej firmy z pajeczyna pod pachami ;)

    Jakub

  • 5. Data: 2010-07-06 05:57:16
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Przez telefon robia niestety wrazenie starej,
    > panstwowej firmy z pajeczyna pod pachami ;)

    A ile chcesz zamówić ? Od tony w górę inna rozmowa jest.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2010-07-06 06:02:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A ile chcesz zamówić ? Od tony w górę inna rozmowa jest.

    Byleile. Zaczac rozmowy sie nie da...

    Gdybym potrzebowal tone to wiadomo gdzie bym szukal :)
    Pytanie producentowi z drugiego konca swiata zadalem
    w sobote po poludniu. Pol godziny pozniej dostalem
    mailem oferte...

    Zeby sie dowiedziec czegos w kraju bede musial wsiasc
    w auto i pojechac.

    Niektorzy sie dziwia, ze Europa sie wali na pysk...

  • 7. Data: 2010-07-06 06:13:28
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Pytanie producentowi z drugiego konca swiata zadalem
    > w sobote po poludniu. Pol godziny pozniej dostalem
    > mailem oferte...

    I co wynika z jednego emaila ? Na kiedy towar z drugiego końca świata
    możesz mieć pod ręką ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2010-07-06 06:21:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > I co wynika z jednego emaila ? Na kiedy towar z drugiego końca świata
    > możesz mieć pod ręką ?

    Zdziwisz sie, ale <> w tym samym czasie co z Gliwic ;)
    Akurat interesowal mnie taki, ktorego w kraju nie ma od reki :)

    Poza tym produkcji nie planuje sie z dnia na dzien,
    tylko gromadzi zapasy magazynowe z wyprzedzeniem.

  • 9. Data: 2010-07-06 06:26:08
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Poza tym produkcji nie planuje sie z dnia na dzien,
    > tylko gromadzi zapasy magazynowe z wyprzedzeniem.

    W firmach na 10 osób chyba.

    Magazynowanie także kosztuje.

    --
    P. Jankisz