    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Audio w domu
    Date: Fri, 1 Jan 2021 12:58:58 +0100

    Nawiązując do niedawnej dyskusji na grupie w temacie Smart TV chciałem
    zapytać o Wasze opinie na temat domowego audio. Aktualnie mam w domu
    mikrowieżę, która odtwarza MP3 z pendrajwa, ale chciałbym ją zamienić na
    coś bardziej nowoczesnego. Odtwarzacza CD już nie potrzebuję, radia
    naziemnego też nie planuję słuchać. Coś internetowego powinno być
    pomyślałem....
    Najlepiej coś na kształt niewielkiego pudełka z wyświetlaczem
    (dotykowym?), na którym działałby Android i mógłbym puszczać stacje
    radiowe takie jak Nowy Świat oraz inne serwisy strumieniujące muzykę.
    Ale ponieważ ma w domu NAS Synology i sporo zasobów MP3 to fajnie
    byłoby, gdyby można było też z nich korzystać, czyli zainstalować
    aplikację DS Audio. Mam Ethernet i Wifi w pobliżu miejsca instalacji....
    Głośnik może być w budowany owe pudełko albo mogę podczepić kolumny.

    Czy ktoś może nastawić mi wektor poszukiwań? (hasło, marka, produkt, link)?

    Marvin