  • 51. Data: 2011-08-08 15:52:26
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Aug 2011 14:59:10 +0200, MarcinJM

    > O tym nigdy nie myslalem, choc bardzo staram sie nie ochlapywac
    > przechodniow, rowerzystow, motocyklistow.
    > Cale zycie czlowiek sie uczy.

    Kwestia podejścia. Sam nie lubię jak mi po szybach inne auta dają. Więc nie
    zjeżdżam w miarę możliwości innym uczestnikom drogi. Dlatego też m.in. w
    myśl zasady "nie rób komuś co tobie nie miłe", zakupiłem sobie (przeciw)
    chlapacze na tył. Ale co i raz się pieklę, że "nowe" i nowe auta nie mają
    chlapaczy z tyłu (moje oryginalne w salonie kosztowały 190 złn sic!).

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 52. Data: 2011-08-08 16:18:59
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A jak się pociągnie taki kierowca za motocyklem kilka km 80 km/h to się
    > coś strasznego stanie? Spadnie korona z głowy? Drogi są dla wszystkich.

    Zaraz wywołasz wilka(?) z lasu...

    > Tak samo jak nie psioczysz na inwalidę na wózku na chodniku,

    Czytając wiele wypowiedzi na tej grupie zaczynam odnosić wrażenie że
    przynajmniej kilka osób chętnie zepchnęło by takiego inwalidę do
    przychodnikowego rowu.

  • 53. Data: 2011-08-08 16:20:52
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-08 15:50, Stachu Gdansk wrote:

    > A jak się pociągnie taki kierowca za motocyklem kilka km 80 km/h to się
    > coś strasznego stanie? Spadnie korona z głowy? Drogi są dla wszystkich.

    Jak się taki motocyklista w mieście kilka km za samochodem przejedzie to
    mu korona z głowy spanie ? Musi się przeciskać lub wyprzedzać bez
    zachowania bezpiecznego dystansu ? "Drogi są dla wszystkich" podobno ? ;-)

    NMSP :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 54. Data: 2011-08-08 16:23:24
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-08 11:38, Dysiek wrote:
    > Tak wiec prosba - jak wyprzedzacie motocykliste w
    > deszczu to nie wjezdzajcie od razu przed niego tylko pociagnijcie lewym te
    > kilkadzisiat metrow :-)

    Tak więc prosba - jak wyprzedzacie juz ten samochód, to zachowujcie ten
    bezpieczny dla obu stron dystans (nie 10cm ;-)

    NMSP :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 55. Data: 2011-08-08 16:52:10
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tak więc prosba - jak wyprzedzacie juz ten samochód, to zachowujcie ten
    > bezpieczny dla obu stron dystans (nie 10cm ;-)

    Wiesz, 10 cm jak auta STOJA to jest bezpieczny dystans. Jak jada, chocby
    wolno, to sie nie przeciskam.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 56. Data: 2011-08-08 17:39:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Monday, August 8, 2011, 3:17:11 PM, you wrote:

    > Demagogu, gdzie Dysiek mial pretensje do kogokolwiek? Napisal posta na
    > grupie samochodowej z prosba, bo byc moze ktos nie wie jak to wyglada od
    > strony motocyklisty i go czegos nauczy.
    > Widzisz chlopak jezdzi w deszczu a ty na sama mysl zlewasz sie potem i
    > nazywasz go wariatem. Brak ci jaj... po prostu.

    Znam lepsze metody na okazywanie co mam a czego nie mam. Moczenie się
    na motorze w czasie ulewy do nich nie należy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2011-08-08 18:17:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Nie pojmuję. Skoro Ci w deszczu niewygodnie, to nie jedź. Kierowcy
    > samochodó mają się na czołówkę wbijać albo ciągnąć kilometrami za
    > Tobą, bo Ci źle na motorze? Zejdź z niego - będzie Ci wygodniej.

    Zjeżdżanie samochodom podobnie niekorzystny efekt daje

  • 58. Data: 2011-08-08 18:18:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-08 15:00:28 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > Może padało tak mocno, że nie zauważyłeś ;-)

    ;-)))

    A serio - kiedyś zdarzyło mi się uprzeć na wyprzedzenie tira w
    deszczu. I to był przedostatni raz, kiedy jechałem nie widząc dokąd...

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2011-08-08 18:21:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-08 16:52:10 +0200, "Dysiek" <b...@b...pl> said:

    > Wiesz, 10 cm jak auta STOJA to jest bezpieczny dystans.

    To zależy jak to definiujesz.
    Dla motocyklisty może być bezpieczny.
    Dla samochodu też może być bezpieczny.
    Ale dla _serca_ kierownika auta, który oczami wyobraźni widzi urwane
    lusterko czy porysowaną blachę - to już niezbyt bezpiecznie...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2011-08-08 18:37:29
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > I to był przedostatni raz, kiedy jechałem nie widząc dokąd...

    Jak się domyślam, ten ostatni jeszcze nie nastąpił? ;->