  • 1. Data: 2012-02-28 20:54:30
    Temat: Autocad ws free na android -ale jak logować?
    Od: CheStefan <s...@c...pl>

    Ura! Jest darmowy AutoCad WS na Androida! Ale ja stary fizol nie
    przeskoczyłem logowania. Rejestracja to mail,imię,nazwisko,hasło,powtórz
    [tak zgaduję bo fizole -jak wiadomo-nie znają angielskiego];}...
    Po rejestracji czekałem na maila i nic...Próbowałem się logować ...też
    zero efektów...Sądzę,że muszę poczekać na potwierdzenie rejestracji
    trochę dłużej -a może robię jakiś czeski błąd ? ...ale może ktoś
    poprowadzi za rączkę i opisze jaka jest procedura rejestracji i
    logowania ? Bo nie mogę się doczekać na pierwsze udane logowanie !

    CheStefan

  • 2. Data: 2012-02-29 18:34:21
    Temat: Re: Autocad ws free na android -ale jak logować?
    Od: "Yozwig" <j...@g...pl>

    Użytkownik "CheStefan" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Ura! Jest darmowy AutoCad WS na Androida! Ale ja stary fizol nie
    > przeskoczyłem logowania.

    Czy to nie jakaś reklama strony?
    Proszę dać link do tego "Darmowego AutoCad`a"

    --
    Yozwig

  • 3. Data: 2012-02-29 20:25:42
    Temat: Re: Autocad ws free na android -ale jak logowa??
    Od: CheStefan <s...@c...pl>

    Użytkownik Yozwig napisał:
    > U?ytkownik "CheStefan"<s...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Czy to nie jaka? reklama strony?
    > Prosz? da? link do tego "Darmowego AutoCad`a"
    >
    > --
    > Yozwig

    To jest na komórke ! Androida. Tu choćby wzmianka
    http://www.zwodnik.pl/program/autocad-ws/ ...
    A co do moich problemów, to chyba przegapiłem komunikat. W trakcie
    rejestracji pokazuje mi sie teraz okno, ze brak mozliwości połaczenia
    internetowego dla zarejestrowania.Czyli tu chyba figiel leży.Ale nie
    znam przyczyny, bo na kilka sposobów probowałem łączyć .Może
    przeciązenie serwera bo dużo chetnych ?

    CheStefan

  • 4. Data: 2012-02-29 20:29:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-29 19:34, Yozwig pisze:
    > Użytkownik "CheStefan"<s...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy to nie jakaś reklama strony?
    > Proszę dać link do tego "Darmowego AutoCad`a"

    to jest przegladarka plikow dwg i jest w markecie juz co najmniej od roku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)