  • 1. Data: 2012-05-31 22:22:42
    Temat: Automat jak DSG ale nie z grupy VW?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Powitać, Panie i Panowie, kto oprócz VW i jego kolesi używa
    dwusprzęgłowych skrzyń? Rozglądam się za samochodem z takim wynalazkiem
    bo trochę Passatami z taką skrzynią jeździłem i byłem więcej niż
    zadowolony z jakości jazdy. Ponieważ jednak samochodami z grupy VW
    jeżdżę już zbyt długo to może jest jakaś alternatywa u innych
    producentów w postaci szybkiego i płynnego automatu w połączeniu z
    dieslem powyżej 160KM? Czy coś dobrego można powiedzieć o automatach w
    nowych Accordach lub Mondeo?
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2012-05-31 22:25:42
    Temat: Re: Automat jak DSG ale nie z grupy VW?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > długo to może jest jakaś alternatywa u innych producentów w postaci
    > szybkiego i płynnego automatu w połączeniu z dieslem powyżej 160KM?

    Alfa Romeo?

  • 3. Data: 2012-05-31 22:38:29
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-05-31 22:25, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Alfa Romeo?
    Trochę bym chciał a trochę się boję:) Przeglądy toto ma często? Ten
    samochód to do sporego latania po Europie 70-10kkm rocznie.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2012-05-31 22:38:35
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-05-31 22:22, Qlfon pisze:
    > Powitać, Panie i Panowie, kto oprócz VW i jego kolesi używa
    > dwusprzęgłowych skrzyń?
    Chyba jest już tego trochę skoro nawet ;-) Renault ma w ofercie skrzynie
    EDC (efficient dual clutch). Z tym, że póki co dostępna jest chyba tylko
    w Megane/Fluence i Scenicu ze 110 konnym 1,5dCi.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 5. Data: 2012-05-31 23:01:20
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > szybkiego i płynnego automatu w połączeniu z dieslem powyżej 160KM? Czy
    > coś dobrego można powiedzieć o automatach w nowych Accordach lub Mondeo?

    Dodge Journey :)
    pzdr
    GL

    PS. mój do sprzedania :)

  • 6. Data: 2012-05-31 23:15:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > producentów w postaci szybkiego i płynnego automatu w połączeniu z
    > dieslem powyżej 160KM? Czy coś dobrego można powiedzieć o automatach w

    Mitsubishi lancer evo ma DC-SST

  • 7. Data: 2012-05-31 23:24:50
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > producentów w postaci szybkiego i płynnego automatu w połączeniu z
    > dieslem powyżej 160KM? Czy coś dobrego można powiedzieć o automatach w

    Jakieś Porsche? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 8. Data: 2012-06-01 01:21:09
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Qlfon wrote:

    > Trochę bym chciał a trochę się boję:) Przeglądy toto ma często? Ten
    > samochód to do sporego latania po Europie 70-10kkm rocznie.

    Pogadaj z Borysem co ma do powiedzenia na temat Alfy co duzo po Europie
    latala. AFAIR jak kupował dwuletnią 159, miała 145kkm najechane.
    A jak sama skrzynia to nie wiadomo, bo to dosc swieze jest.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2012-06-01 08:07:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Trochę bym chciał a trochę się boję:) Przeglądy toto ma często?

    Tu już się jakiś właściciel musiałby wypowiedzieć.

    >Ten samochód to do sporego latania po Europie 70-10kkm rocznie.

    Czyli nieco mniej po polskich drogach, to powinno dać radę.
    Najsłabszą stroną Alfy onegdaj było mało odporne zawieszenie, od 159 i z tym
    problemem w miarę sobie poradzili.
    W Giulietcie powinno być podobnie.

  • 10. Data: 2012-06-01 08:07:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > Chyba jest już tego trochę skoro nawet ;-) Renault

    On chce jeździć, a nie stać w serwisie.....