  • 71. Data: 2018-12-02 17:24:59
    Temat: Re: Autopilot
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Facet po prostu nie stosuje powszechnie przyjętych zakresów
    > znaczeniowych słów. Rozmawiając z nim musisz najpierw ustalić znaczenia
    > słów bo inaczej ty będziesz gadał o jednym a on o czym innym :)
    > Różne są zaiste pierdolce dotykające ludzi...

    No więc chętnie dowiem się od fachowca o nieludzkich błędach.
    Napieraj!

  • 72. Data: 2018-12-02 18:32:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2018 13:36:20 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    samolot-linii-lion-air-byl-niesprawny-dzien-wczesnie
    j,887602.html

    > Prawie każdy zaczynał od szybowców. Ale to nic nie da, jak samolot
    > postanowi lecieć w dół, bo tam mu się wychylają powierzchnie sterowe. Na
    > połyłe drzewo i salomon nie naleje.

    Byś się zdziwił jak nieliczni piloci liniowi zaczynali od szybowca. Tak
    to bywa jedynie w Europie. W Azji czy ogólnie poza Europą zaczyna się w
    wojsku od dwusteru szkolno-treningowego z napędem śmigłowym i silnikiem
    tłokowym. Skutek jest taki że pilot uczy się że samolot leci dzięki
    silnikowi :) To, plus wojskowe podejście do latania i mamy klops.
    W tym konkretnym przypadku widzi mi się że pilotowi zabrakło odwagi by
    wyłączyć cholerstwo i wziąść stery w swoje ręce. Cały czas usiłował
    wytłumaczyć maszynie że ma lecieć :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 73. Data: 2018-12-02 18:38:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tłokowym. Skutek jest taki że pilot uczy się że samolot leci dzięki
    > silnikowi :) To, plus wojskowe podejście do latania i mamy klops.

    Ok. Może za bardzo patrzyłem przez pryzmay Europy

    > W tym konkretnym przypadku widzi mi się że pilotowi zabrakło odwagi by
    > wyłączyć cholerstwo i wziąść stery w swoje ręce. Cały czas usiłował
    > wytłumaczyć maszynie że ma lecieć :)

    W tym konkretnym przypadku Boeing nie napisał w instrukcji, że tam jest
    jakieś cholerstwo po drodze.

    Shrek

  • 74. Data: 2018-12-02 18:40:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2018 17:24:59 +0100, nadir napisał(a):

    > No więc chętnie dowiem się od fachowca o nieludzkich błędach.
    > Napieraj!

    O nieludzkich błędach u mnie się niczego nie dowiesz. U mnie możesz się
    jedynie dowiedzieć jak się klasyfikuje przyczyny katastrof lotniczych.
    Jesli jesteś za leniwy żeby to pytanie sobie wpisać w góglownicę i
    poczytać, zerknij choć tu:
    https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/
    send/302-artykuly-na-plycie-cd-1/4827-artykul.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 75. Data: 2018-12-02 20:00:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    > O nieludzkich błędach u mnie się niczego nie dowiesz.

    Ale to nie ja paplałem o uniwersum.

  • 76. Data: 2018-12-04 01:02:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > Raczej dlatego, że jedzie po to torach to "co może się stać"

    No tak. Nikt nie porwie :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer