  • 1. Data: 2018-11-28 03:26:12
    Temat: Re: Odparawa celna w Bremerhaven
    Od: "l...@h...ca" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 11 lipca 2008 14:13:29 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
    > Jeszcze jedną rzecz usłyszałem - że jeśli nie uda się oclić w danym urzędzie
    > tak jak by się chciało auta to można je wziąść tzw tranzytem do słowacji??
    > Czy ktoś coś takiego robił? No i czy wtedy trzeba brać całe auto czy
    > wystarczy z papierami pojechać?? jak to wygląda technicznie?

    Przepraszam ze sie wlaczam w dyskusje ale sprowadzam auto z usa,
    Czy akcyza jest platna w bremerhaven czy mogę oplacic ja w kraju?
    Jakich kosztów mogę się spodziewać w bremerhaven?
    i jeszcze czy odbierać samemu czy zatrudnić firme do tego?

  • 2. Data: 2018-11-28 13:48:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "l...@h...ca" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 11 lipca 2008 14:13:29 UTC+2 użytkownik Andrzej
    napisał:

    Wow - ciagle clisz to auto ?

> [...]
    >Jakich kosztów mogę się spodziewać w bremerhaven?
    >i jeszcze czy odbierać samemu czy zatrudnić firme do tego?

    Akcyza jest polska, wiec mysle, ze zaplacic bedziesz ja musial w
    Polsce.

    Ale clo jest unijne ... podejrzewam jednak, ze cie przekieruja na
    polski urzad.

    Ale i tak jakies papierki i oplaty beda ...

    J.