  • 1. Data: 2017-02-12 21:03:03
    Temat: Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Czołem.
    Jest furka, która nie jest idealna, ale wzbudziła moje zainteresowanie.
    ALE: odległość między mną a nią wynosi 500+Km.
    Chcąc zaoszczędzić sobie straty dnia pracyi paliwa tam i z powrotem,
    zastanawiam się nad zleceniem oględzin 'niezależnemu ekspertowi'.
    Wiadomo, sa chłopacy z forum jednego czy drugiego, może nawet tu
    znalazłby się ktoś uprzejmy, kto rzuciłby okiem, ale równie dobrze może
    być to taki ekspert, jak ja ;-)

    Ma ile można ufać 'ekspertyzom' takich serwisów jak autotesto i podobne?
    Ktoś miał styczność?

  • 2. Data: 2017-02-13 05:00:49
    Temat: Re: Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...

> [...]
    > być to taki ekspert, jak ja ;-)
    >
    > Ma ile można ufać 'ekspertyzom' takich serwisów jak autotesto i podobne?

    Dawaj linka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 3. Data: 2017-02-13 08:51:41
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > "Scobowski" <s...@t...pl>

    Podpinam sie pod pytanie.
    ma niby przyjsc raport z wyszczegolnieniem co tam i jak...
    juz w wersjach podstawowych dosc obszerny.
    te najdrozsze cos w ok. 500 pln oidp....
    jak policzyc paliwo, zarcie, amortyzacje to i tak zostaje gratis
    zaoszczedzony czas....
    wyglada to zacnie.
    tylko wlasnie - PROBOWAL JUZ KTOS?
    thx z gory.

  • 4. Data: 2017-02-16 02:14:36
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Na ta chwilę wrażenie jest pozytywne.
    - zleciłem
    - sprzedawca wyjechał sobie zagranicę, zostawiając aktywne ogłoszenie
    - po 2 dniach usiłowania skontaktowania sie ze sprzedawcą gość z
    Autotesto zadzwonił, poinformował o problemie, zaproponował, że możemy
    poczekać na to auto albo w ciągu 3 miesięcy mogę zlecić im inne, po
    chwili potwierdził to mailem. Not bad.

    Jak już znajdę coś, co będą mogli mi obejrzeć - pochwalę się wrażeniami.