  • 1. Data: 2017-02-12 17:12:46
    Temat: Box dachowy - jaki?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przymierzam się do zakupu boxa dachowego do przewozu nart.
    Powinien pomieścić 4 pary.
    Tutaj mam pytanko do bardziej doświadczonych Kolegów:
    - czy lepiej kupić tani box marki Ultraplast, Taurus itp,
    czy też może szukać używanego Thule albo Mont Blanc?
    Budżet mam ograniczony do 600 zł.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-02-12 20:59:00
    Temat: Re: Box dachowy - jaki?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Wiadomo, że z Thule nie musisz się wstydzić na resorcie ;-)
    A powaznie: Pożyczałem kilka lat z rzedu Thule od kogoś kto miał, teraz
    kupiłem noname'a w norauto.
    Różnica w jakości wykonania: jest, ale minimalna. Np dwa zamki zamiast
    trzech, norautowy jest też IMO trochę bardziej wiotki (ale Thule tez
    zaskakuje w tym wzgędzie).
    Pamiętaj, że boxa uzywasz 3 tygodnie w roku (zakłądając, że jeździsz
    samochodem i na narty i na letnie wakacje).
    Ja nie, więc i nie czułem potrzeby przepłacania 3x za logo.

  • 3. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > - czy lepiej kupić tani box marki Ultraplast, Taurus itp,
    > czy też może szukać używanego Thule albo Mont Blanc?

    Ja kupiłem jakis czas temu taki:
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/hit-carving-grafit
    -box-dachowy-idealny-
    na-narty-i4987400720.html
    http://archiwum.allegro.pl/i4987400720.html

    Nie jezdze jakos specjalnie szybko ale 120 bez problemu mozna jechać.
    Ładnie sie zamyka, nie ma problemu z domykaniem zamka, czego kiedys
    doswiadczyłem w innym boxie.
    I własciwie tyle.
    Kolega kupił jakis oryginalny do volvo (nie wiem czy nie firmowany przez
    volvo) - dał, z ZTCP ponad 2000 i tez jest zadowolony :)
    Wkładalismy do niego 4 pary nart + narty dziecięce plus deska + kijki i
    wchodziło

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 4. Data: 2017-02-13 13:58:39
    Od: Przem <p...@o...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 21:00, Budzik pisze:
> [...]
    > volvo) - dał, z ZTCP ponad 2000 i tez jest zadowolony :)
    > Wkładalismy do niego 4 pary nart + narty dziecięce plus deska + kijki i

    Jak planowalem zakup, ze wzgledu na cene szukalem markowych uzywanych.

    Ale kupilem nowy taki sam jak Ty - Relax Carving 300 i jestem bardzo
    zadowolony. (Z innej aukcji, firma z Krakowa ale cena ta sama).

    Przem

  • 5. Data: 2017-02-13 18:59:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2017 o 17:12 Jacek <k...@a...com> pisze:

> [...]
    > - czy lepiej kupić tani box marki Ultraplast, Taurus itp,
    > czy też może szukać używanego Thule albo Mont Blanc?

    Mam Taurus Xtreme 600 Carbon - ostatnio z nim nie jeżdżę bo kupiłem sobie
    torbę z BMW i pakuję 4 zestawy nart do środka :-)
    Ale gdy jeździłem dawał radę, przy 160km/h na niemieckiej autostradzie
    przód lekko się ruszał :-).
    Spokojnie do niego zmieścisz 4 całe komplety narciarskie (kaski, buty,
    narty) i zostanie sporo miejsca na inny bagaż.
    Zawiasy, zamki, mocowanie - sprawują się bez zarzutu.

    TG