  • 1. Data: 2020-01-28 19:27:33
    Temat: Awans, order i pomnik za jazdę bez pasów
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    "Co więcej, ofiara śmiertelna wypadku jechała bez pasów. Te zapięte były
    "za fotelem", by oszukać czujniki pojazdu..

    Mł. asp. Adam Łobocki został pośmiertnie awansowany na stopień Młodszego
    Aspiranta Policji, a Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji
    przyznał Mu Złotą Odznakę "Zasłużony Policjant". Pogrzeb odbył się w
    policyjnej asyście, a w komendzie w Świeciu odsłonięto tablicę pamiątkową.
    "

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aac

  • 2. Data: 2020-01-28 20:59:31
    Temat: Re: Awans, order i pomnik za jazdę bez pasów
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-28 o 19:27 +0100, kk napisał:
    > "Co więcej, ofiara śmiertelna wypadku jechała bez pasów. Te zapięte
    > były "za fotelem", by oszukać czujniki pojazdu..

    I ja tak jeździłem w ramach niektórych, dość szczególnych, interwencji.
    Taki miałem odgórny nakaz - w razie strzałów dużo łatwiej czmychnąć pod
    maskę, kiedy nie ma się pasów. Tutaj co prawda artykuł sugeruje raczej
    jakąś patologiczną sytuację, niemniej warto pamiętać że to nie jest
    zawód jak każdy inny... Z czasem może zniekształcić człowieka.

    Mateusz

  • 3. Data: 2020-01-28 21:01:50
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2020 12:27:43 UTC-6 użytkownik kk napisał:
> [...]
    > przyznał Mu Złotą Odznakę "Zasłużony Policjant". Pogrzeb odbył się w
    > policyjnej asyście, a w komendzie w Świeciu odsłonięto tablicę pamiątkową.

    Fajne te sady, takie nie za sprawiedliwe.
    Ofiara nie miala pasow ale kierownik dostal kare 35kpln do uiszczenia wdowie.

    A moglo by byc tak ze to wdowa by placila kierownikowi bo jej sp. maz uszkodzil
    kierownika jak latal po kabinie.

  • 4. Data: 2020-01-28 22:57:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-28 20:59, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > jakąś patologiczną sytuację, niemniej warto pamiętać że to nie jest
    > zawód jak każdy inny... Z czasem może zniekształcić człowieka.

    Ja też mam tak wyjątkowy zawód.

  • 5. Data: 2020-01-28 23:50:04
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 28 Jan 2020 22:57:29 +0100, kk wrote:

    > Ja też mam tak wyjątkowy zawód.

    powiesz jak znieksztalciles sie ?

  • 6. Data: 2020-01-28 23:58:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-28 23:50, andal wrote:

    > powiesz jak znieksztalciles sie ?

    Lubię zap...ć.

  • 7. Data: 2020-01-29 00:04:17
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 28 Jan 2020 23:58:34 +0100, kk wrote:

    > Lubię zap...ć.

    obys sie lub kogos nie zaj...l

  • 8. Data: 2020-01-29 00:23:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 00:04, andal wrote:

    > obys sie lub kogos nie zaj...l

    To była retoryka.

  • 9. Data: 2020-01-29 12:08:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >A moglo by byc tak ze to wdowa by placila kierownikowi bo jej sp. maz
    >uszkodzil kierownika jak latal po kabinie.

    Ale zaraz ... czy to nie kierowcy zadanie, aby wszyscy mieli pasy
    zapiete ?

    No i zaraz ... kulson lamiacy prawo ? Nie, to sie przeciez nie zdarza.
    Czy to nie starszy przelozony wydal mu polecenie "jedz szybko" ?

    Czy tylko sie godzil na taka jazde ..

    J.

  • 10. Data: 2020-01-29 14:13:39
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ale zaraz ... czy to nie kierowcy zadanie, aby wszyscy mieli pasy
    zapiete ?

    no a kogo ukarano ? sad dobrze klepnal wine kierowcy

    Biegli odczytali wskazania sterownika samochodu, z których wynika, że radiowóz
    poruszał się z prędkością około 90 km/h. Tymczasem do wypadku doszło w miejscu, gdzie
    obowiązuje ograniczenie do 40 km/h.

    czyli TU wyplaci wdowie i pociagnie regresem z kierowcy ? ewidentny wariat drogowy