  • 11. Data: 2004-12-09 22:34:27
    Temat: Re: Awaria WIX-a
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> wrote:

    > to chyba dobrze
    > bo nie wiem czy dobrze mysle, ale gdyby padla calosc to kilku operatorom
    > zostala by tylko zagranica ?
    > ;)

    Słaby taki operator, co główne łacza opiera na wixach... :P

    --
    *[ ŁT ]*

  • 12. Data: 2004-12-09 22:47:24
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Lukasz Trabinski" <l...@t...net> napisał w wiadomości

    > Słaby taki operator, co główne łacza opiera na wixach... :P

    Tier1 = slaby ? :)))

  • 13. Data: 2004-12-09 22:47:32
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Są operatorzy, którzy mają zagranicę, tepsę i WIX plus oczywiście
    > pomniejsze peeringi poza Wawą.

    Ja to wiem. Powyższe pytanie chyba powinienem okraszyc w uśmieszek.

    --
    pozdrawiam DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 14. Data: 2004-12-09 22:55:54
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Krzysztof Czajka <K...@p...pl> wrote:

    > Czy ktoś wie, co się dzieje z WIX-em?

    Już działa.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
    k*rwa, gopher! ja chyba wezmę siekierę i Cię zapierd*lę. (C) zwiecha

  • 15. Data: 2004-12-09 23:01:08
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Anna Sikora <a...@p...wyciep-to.pl> napisał(a):
    > "Lukasz Trabinski" <l...@t...net> napisał w wiadomości

    > Tier1 = slaby ? :)))
    to jest atman, oni by sprzedali tranzyt telii/sprintowi/at&t/uunetowi, bo oni
    się nie peerują z byle kim :)

    Pozdrawiam MSPANCowo :>

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...icpnet.pl>
    ICP network administrator, nic-hdl: BW175-RIPE

  • 16. Data: 2004-12-09 23:43:10
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Bartosz Waszak <w...@i...pl> wrote:

    > to jest atman, oni by sprzedali tranzyt telii/sprintowi/at&t/uunetowi, bo oni
    > się nie peerują z byle kim :)

    Nie wiem, skąd u ciebie automatyczne skojarzenia mojej osoby z atmanem i jego
    klientami... Chyba muszę zmienić p^Himię.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 17. Data: 2004-12-10 07:37:49
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > Są operatorzy, którzy mają zagranicę, tepsę i WIX plus oczywiście
    > pomniejsze peeringi poza Wawą.

    moze nawet nie tepse, tylko tepse via atman

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 18. Data: 2004-12-10 09:38:48