  • 1. Data: 2004-12-07 20:45:52
    Temat: GTS - pytanie.
    Od: "Komuch" <p...@N...pl>

    Witam

    Może NTG, ale nie wiem gdzie napisać :(

    Dziś zadzwonił do mnie Pan z GTS oferując mi po cenie bardziej
    konkurencyjnej niż w Tel-Energo (pracował kiedyś w Tel-Energo)
    Konkretnie chodzi o 10Mbit.
    Niestety z TE nie dało się załatwić sprawy, bo jedynie można było zestawić
    transmisję radiem, a że góra załaniała, to nie nawiązaliśmy współpracy.
    Teraz ten Pan pracuje w GTS i ze względu na znajomość, zadzwonił do mnie z
    nową ofertą....

    Jak to wygląda w GTS? Obiło mi się o uszy, że tam gdzie nie mają swojej
    infrastruktury, to korzystają z tepsiackiej ??

    Ile w tym prawdy ?

    No i ostatecznie, jak im się opłaca sprzedać mi taniej 10Mbit niż tepsa?
    Chociaż muszą tepsie zapłacić no i sami zarobić ?

    Dzięki za info..

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-07 21:59:54
    Temat: Re: GTS - pytanie.
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Komuch <p...@N...pl> wrote:

    > No i ostatecznie, jak im się opłaca sprzedać mi taniej 10Mbit niż
    > tepsa? Chociaż muszą tepsie zapłacić no i sami zarobić ?

    Heh, idź jutro rano do prezesa i powiedz mu uczciwie:
    - Panie prezesie, wydajemy na łącze do Internetu co miesiąc
    niemałą kasę i popełnia Pan duży błąd powierzając decyzje
    o zakupie pasma osobie, która się na tym nie zna.
    Zatrudnienie kompetentnego konsultanta w tym zakresie
    przyniosłoby firmie wymierne korzyści finansowe.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 3. Data: 2004-12-07 22:24:31
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 7 Dec 2004 21:45:52 +0100 I had a dream that Komuch <p...@N...pl> wrote:
    > No i ostatecznie, jak im się opłaca sprzedać mi taniej 10Mbit niż tepsa?
    > Chociaż muszą tepsie zapłacić no i sami zarobić ?

    Ale oni mają masę innych łączy, nie tylko tpsa...

  • 4. Data: 2004-12-07 22:40:15
    Od: "Komuch" <p...@N...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zatrudnienie kompetentnego konsultanta w tym zakresie
    > przyniosłoby firmie wymierne korzyści finansowe.

    Heh, no tak ...
    Nie obrażając nikogo - ale muszę to powiedzieć ...
    Widać poziom wiedzy i umiejętności co niekórych ludzi na tej grupie jest na
    tak wysokim poziomie, że już po jednym prostym pytaniu potrafią ocenić
    poziom wiedzy innego człowieka.
    Myślę, że prezes zanim mnie zatrudnił zasięgnął opinii o mnie u wielu
    innych, nie ocenił mnie po jednym pytaniu.

    Ja zadałem konkretne pytanie - nie chcąc na nie odpowiadać, nie trzeba było
    wogóle zabierać głosu.

    Sądzę że jeżeli wszyscy tutaj by mieli Pańskie podejście do pytających, nie
    byłoby tej grupy, bo odpowiedzią na każde pytanie byłoby wytykanie
    niewiedzy. Ja już taki jestem, że jeżeli czegoś nie wiem, to poprostu pytam.
    Jeżeli moje pytanie było jakąś zbrodnią - to przepraszam bardzo.

    Jednak odpowiedź już otrzymałem na maila, widać są jeszcze osoby, które chcą
    się podzielić swoim doświadczeniem.

    Z poważaniem

  • 5. Data: 2004-12-07 22:42:50
    Od: "Komuch" <p...@N...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > Ale oni mają masę innych łączy, nie tylko tpsa...

    Zgadzam się, ale jest jedno a może więcej ale ...

    1. Tutaj w miasto wejdzie jedynie Tepsa... ew. mało znaczący telenet, który
    jednak jest lokalnym dostawcą...
    2. Tel-Energo jest, jakieś 3km od miasta, mogą dojść do GPZu, później martw
    się sam - oczywiście radio może być, jednak góra ... więc problem...
    Dlatego wymieniłem tepsę, bo nic innego mi się nie widzi tutaj

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-12-07 23:18:02
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <cp5bml$q2i$1@atlantis.news.tpi.pl> Komuch napisał(a):
    [..]
    > 1. Tutaj w miasto wejdzie jedynie Tepsa... ew. mało znaczący telenet, który
    > jednak jest lokalnym dostawcą...

    AFAIR Telenet nie jest taki zły, chociaż do GTSu trochę mu brakowało ;>

    Co do GTSu, są w stanie dojść na różne sposoby (radiolinia, dzierżawa
    kanałów cyfrowych, itp), widocznie jest to skalkulowane tak że ciągle im
    się opłaca.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2004-12-08 00:24:03
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Komuch wrote:
> [...]
    >
    > Jak to wygląda w GTS? Obiło mi się o uszy, że tam gdzie nie mają swojej
    > infrastruktury, to korzystają z tepsiackiej ??

    Tak generalnie to GTS lacza o przepustowosci rzedu 10Mb zestawia w
    oparciu o wlasne radiolinie lub dzierzawione swiatlowody. Pochwal sie o
    jakie miasto/region chodzi to powiem Ci cos wiecej.

  • 8. Data: 2004-12-08 00:35:16
    Od: "Komuch" <p...@N...pl>

    Użytkownik "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cp5hj3$1ckt$1@news2.ipartners.pl...

    > Tak generalnie to GTS lacza o przepustowosci rzedu 10Mb zestawia w
    > oparciu o wlasne radiolinie lub dzierzawione swiatlowody. Pochwal sie o
    > jakie miasto/region chodzi to powiem Ci cos wiecej.

    Płd-wsch, podkarpacie - Bieszczady, Ustrzyki Dolne :)

    Wasz handlowiec twierdził, że się da :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-12-08 00:39:59
    Od: "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl>

    > Tak generalnie to GTS lacza o przepustowosci rzedu 10Mb zestawia w
    > oparciu o wlasne radiolinie lub dzierzawione swiatlowody. Pochwal sie o
    > jakie miasto/region chodzi to powiem Ci cos wiecej.
    witam.
    ja w lublinie odbieram od nich 34 mb po radiolce safa.
    wszystko jest ok, do lublina dochodza chyba dzierzawionym
    kolpakiem, a od stycznia bede mial stm1 w radiu.
    mysle, ze przy 10mb to dostaniesz 16mb safa. sprzet i dostawca
    jest ok (a mam porownanie z innymi np. futuro po ich swiatle-
    wiecznie jakiej problemy)
    goraca polecam (chociaz nie znam TE) i 10mb to pewnie poleci po safie.
    pozdr.
    grzegorz petruczynik
    IT Net Internet Provider
    Email: g...@i...pl