  • 1. Data: 2004-12-06 11:15:39
    Temat: handel loginami neostrady
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    na grupie alt.pl.neostrada wyczytalem takie cus:
    "Loginami handluja pracownicy telesuki"
    czy rzeczywiscie jest to mozliwe ze jakis koles ktory ma moj login i haslo moze
    sie zalogowac do neo nawet wtedy gdy ja jestem zalogowany?
    wiem ze login i haslo dziala wszedzie
    ale czy za loginem i haslem idzie rowniez roznica w transferze?

    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 2. Data: 2004-12-06 13:12:32
    Temat: Re: handel loginami neostrady
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    johny_luzak zapodał(a):

> [...]
    > czy rzeczywiscie jest to mozliwe ze jakis koles ktory ma moj login i
    > haslo moze sie zalogowac do neo nawet wtedy gdy ja jestem zalogowany?

    Nie, nie może - do jegnego loginu może być w danym momencie podpięta
    jedna osoba.

    > wiem ze login i haslo dziala wszedzie

    Nie do końca.

    > ale czy za loginem i haslem idzie rowniez roznica w transferze?

    Sprawdzę w tym tygodniu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2004-12-06 13:33:32
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Mon, 6 Dec 2004 14:12:32 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >Sprawdzę w tym tygodniu.

    Tak z tego co się nasłuchałem to wnioskuję że za loginem (i hasłem)
    idzie twój profil, czyli zasadniczo twój limit. Dlatego loginy starych
    (bezlimitowych) neo mogą być smacznym kąskiem.
    Jeśli chodzi o prędkości to nic zasadniczo więcej nie wyciągniesz - tu
    koniec końców zadecyduje synchronizacja modemu która jest przypisana
    na sztywno do danej linii.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 4. Data: 2004-12-06 13:40:47
    Temat: Re: [POLIP] Re: handel loginami neostrady
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Tylko uwaga na...
    http://forum.infojama.pl/viewtopic.php?t=36897

    BTW: Gdzie limity ustawiają na DSLAMie czy na routerach ?

    Przemek Celej

    Contact:
    GG: 1299677
    e-mail: st311a(no-spam)poczta(dot)fm

    Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

  • 5. Data: 2004-12-06 14:33:01
    Od: Repcio <r...@t...inter.net>

    W artykule <m...@m...lodz.pl> Przemek Celej napisał(a):
    > Tylko uwaga na...
    > http://forum.infojama.pl/viewtopic.php?t=36897
    >
    > BTW: Gdzie limity ustawiają na DSLAMie czy na routerach ?

    Na DSLAMach, na routerach tylko "przycinają" do porpawnej wartości (w każdym razie
    tak robili)

  • 6. Data: 2004-12-06 17:02:33
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <s...@p...tvk.wroc.pl> Repcio napisał(a):

    > Na DSLAMach, na routerach tylko "przycinają" do porpawnej wartości (w każdym razie
    tak robili)

    No ale jest jescze limit na ilość przesłanych danych. I ciekawe czy on
    jest przypisany do loginu czy do linii.

  • 7. Data: 2004-12-06 17:50:38
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    >No ale jest jescze limit na ilość przesłanych danych. I ciekawe czy on
    >jest przypisany do loginu czy do linii.

    Sprostuję, chodzi mi o limit przesłanych danych.

    Przemek Celej

    Contact:
    GG: 1299677
    e-mail: st311a(no-spam)poczta(dot)fm

    Ponad 400 tysiecy kandydatow na meza? Poszukaj wlasnego!
    >>> http://link.interia.pl/f183c

  • 8. Data: 2004-12-07 07:45:00
    Od: Maciek <m...@x...pl>

    johny_luzak wrote:
> [...]
    > wiem ze login i haslo dziala wszedzie
    > ale czy za loginem i haslem idzie rowniez roznica w transferze?

    Witam;

    Też słyszałem o takim 'procederze'.
    Wygląda to tak: przychodzi Pracownik Szanownego Monopolisty (wcześniej
    zdecydowaliśmy się na neo za 59 pln). PSM kasuje w łapę stówkę (one
    hundred Polish zlotys) i dostajemy login i hasło do dsla 512kbit.
    Miesięcznie płacimy za 'małą' neo. Mamy 'dużą' bez limitów.

    Pozostaje czekać, kiedy 'się rozpadnie' szafka z dslami przez
    'przessanie'...

    Życie, Panie... Polska kochana...

    Pozdrowienia
    Maciek

  • 9. Data: 2004-12-07 12:58:25
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

> [...]
    > zdecydowaliśmy się na neo za 59 pln). PSM kasuje w łapę stówkę (one
    > hundred Polish zlotys) i dostajemy login i hasło do dsla 512kbit.

    Ej... coś nie wierzę w ten scenariusz - przecież mamy "samoinstalcję".

    --
    Marek

  • 10. Data: 2004-12-07 13:07:18
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    napisał(a):

    > Na DSLAMach, na routerach tylko "przycinają" do porpawnej wartości (w
    każdym razie tak robili)

    Ja powiem tak - kiedyś miałem pożyczony ruter ADSL, w którym ktoś używał
    wcześniej Neo 512 i nie wykasował swojego loginu i hasła. Po podłączeniu w
    Panelu miałem czyjeś dane osobowe, informację że mam Neo 512 oraz prędkość
    taką, jak w Neo 512, mimo, że mam 640 (synchronizacja była, jak dla Neo
    640 - o ile pamiętam). Czyli ograniczenie jest faktycznie przynajmniej w
    dwóch miejscach - jest związane z loginem (ostateczne przycięcie) i linią
    (synchronizacja). Niewykluczone, że Neo 128 na loginie 640 będzie chodziło
    nieco lepiej niż powinno (oczywiście jeśli nieco wyższa synchronizacja z
    nadmiarem wyrównuje narzuty protokołów). Pomijam tu sprawę limitów.

    --
    Marek