  • 1. Data: 2007-11-15 15:21:45
    Temat: Awaria w ATMie?
    Od: wysoki piedestał euforii <h...@g...com>

    Witam,
    nie dochodza mi pingi m.in. do google.pl, micorosft.com, podobno w ATMie
    cos padlo, wiecie cos wiecej? kiedy naprawia?
    --
    wysoki piedestał euforii

  • 2. Data: 2007-11-15 15:33:22
    Temat: Re: Awaria w ATMie?
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    15-11-07, wysoki piedestał euforii <h...@g...com> napisał(a):
    > Witam,
    > nie dochodza mi pingi m.in. do google.pl, micorosft.com, podobno w ATMie
    > cos padlo, wiecie cos wiecej? kiedy naprawia?

    To juz ktoras taka awaria w ostatnich dniach. CDP ma analogiczne
    problemy (co jest akurat logiczne przy Transit.Global). NOC ATM
    napisalo ze sa problemy z ruchem powracajacym i pracuja nad tym.

    Pozdrawiam
    mjb

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 3. Data: 2007-11-15 16:12:52
    Od: "robert j. wozny" <s...@z...org>

    Maciej Jan Broniarz wrote:
    > To juz ktoras taka awaria w ostatnich dniach. CDP ma analogiczne
    > problemy (co jest akurat logiczne przy Transit.Global). NOC ATM
    > napisalo ze sa problemy z ruchem powracajacym i pracuja nad tym.

    CDP != ACX.Global czy jakość.

    -j.

  • 4. Data: 2007-11-15 21:53:18
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    robert j. wozny pisze:

    > CDP != ACX.Global czy jakość.
    >
    > -j.
    nie jestem programista - kto gora ?

  • 5. Data: 2007-11-15 22:56:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciej Jan Broniarz <g...@g...net> wrote:

    > To juz ktoras taka awaria w ostatnich dniach. CDP ma analogiczne
    > problemy (co jest akurat logiczne przy Transit.Global). NOC ATM
    > napisalo ze sa problemy z ruchem powracajacym i pracuja nad tym.

    Ta awaria jakaś dziwna była. Z moich obserwacji wynikało że problem
    dytyczył ruchu wychodzącego a nie przychodzącego i był dość... ehm..
    skompikowany - z niektórych moich IP (nawet w tej samej /24) było OK,
    z innych np. dany serwer DNS nie odpowiadał na zapytania po UDP, ale
    na ICMP echo już np. tak.

    Na czas rozwiązywania awarii zmniejszyłem localpref tras pasujących do
    ^24724_8928, tak że ruch do tych ~25K prefiksów wychodził ode mnie innym
    łączem i u mnie rozwiązało to wszystkie problemy.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2007-11-16 07:26:38
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > nie jestem programista - kto gora ?

    Tlumaczac z Woznego na nasze != znaczy nie rowna
    sie uczyla tego pani od matematyki a nie
    od informatyki ;)

    Michal W.

  • 7. Data: 2007-11-16 18:37:36
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 16 Nov 2007 08:26:38 +0100, Michal W. wrote:

    > Tlumaczac z Woznego na nasze != znaczy nie rowna
    > sie uczyla tego pani od matematyki a nie
    > od informatyki ;)

    Za moich czasów matematycy "nie równa się" zapisywali jako ?, natomiast !=
    to operator w C i paru innych językach programowania.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O