  • 1. Data: 2007-11-13 09:48:20
    Temat: Re: Polskie komunikatory i problemy
    Od: dzimi <k...@d...com.pl>

    On 12 Lis, 20:57, "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Szanowni U ytkownicy!
    > Z uwagi na prace modernizacyjne sieci Gadu-Gadu mog wyst powa chwilowe
    > trudno ci w dost pie do sieci GG (komunikator, strony internetowe, radio).
    > Przerwa w dost pie do serwisów zwi zana jest z koniecznymi pracami
    > modernizacyjnymi serwerów Gadu-Gadu.
    > Za utrudnienia przepraszamy - do o ymy wszelkich stara aby potrwa y one jak
    > najkrócej!

    ;) - a widzia e to wczoraj mi dzy 500 - Internal Server Error ich
    serwera www a pojawianiem si i znikaniem us ugi gadu-gadu ? w
    HTMLu... nie po polsku, z nie domkni tym HEAD i HTML... a jak
    wygl da o BR ? ;)

    Pozdrawiam i my l , e administratorzy gadu-gadu wezm to sobie do
    serca i nast pnym razem "chwilówk " wrzuc w troch lepszym stylu ;)

    --
    dzimi

  • 2. Data: 2007-11-13 13:23:24
    Od: Krzysztof S'cierski <k...@d...pl>

    dzimi pisze:

    > Pozdrawiam i my l , e administratorzy gadu-gadu wezm to sobie do
    > serca i nast pnym razem "chwilówk " wrzuc w troch lepszym stylu ;)

    Dzimi, pisz po polsku...

    --
    Pozdrawaim, Kysiu

  • 3. Data: 2007-11-18 16:28:43
    Od: dzimi <k...@d...com.pl>

    On 13 Lis, 14:23, Krzysztof S'cierski <k...@d...pl>
    wrote:

    > Dzimi, pisz po polsku...

    pisalem po polsku, byc moze cos z moim systemem nie tak, calkiem
    niedawno zrobilem aktualizacje do Leoparda (mac os x) - byc moze cos
    sie stalo z fontami :/
    (teraz napisalem bez PL literek)

    dzimi