  • 1. Data: 2008-04-01 08:40:36
    Temat: Awaria w LIM
    Od: "Piotr Maslak" <p...@h...com.pl>

    Witam, czy ktoś może coś wie o dzisiejszej awarii w LIM ?

  • 2. Data: 2008-04-01 08:48:16
    Temat: Re: Awaria w LIM
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    01-04-08, Piotr Maslak <p...@h...com.pl> napisał(a):
    > Witam, czy ktoś może coś wie o dzisiejszej awarii w LIM ?

    Podobno byly zaniki napiecia. Ale nic wiecej nie wiem.

    mjb

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 3. Data: 2008-04-01 08:52:45
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ g...@g...net ] ...

    :> Witam, czy ktoś może coś wie o dzisiejszej awarii w LIM ?
    : Podobno byly zaniki napiecia. Ale nic wiecej nie wiem.

    podobno były to prace planowane i klienci byli informowani.
    ale dla mnie to też była niespodzianka.

    --
    :|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:

  • 4. Data: 2008-04-01 09:30:31
    Od: m...@a...com (Maciej Bogucki)

    Piotr Maslak napisał(a):
    > Witam, czy kto? mo?e co? wie o dzisiejszej awarii w LIM ?

    Podobno przyczyną były planowane prace przy zasilaniu budynku LIM.

    Pozdrawiam
    Maciej Bogucki
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 5. Data: 2008-04-01 09:50:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Maciej Bogucki wrote:

    > Podobno przyczyną były planowane prace przy zasilaniu budynku LIM.

    I beda jeszcze jutro o 23 i w czwartek tak jak dzis, cos kolo 6.

    --

    dzieci i ryby biosu nie maja

  • 6. Data: 2008-04-01 11:20:14
    Od: "Piotr Maslak" <p...@h...com.pl>

    A czy prace już się zakończyły, bo u mnie nadal braki na łączach ?

    Użytkownik "Piotr Maslak" <p...@h...com.pl> napisał w
    wiadomości news:fssqm7$afu$1@node1.news.atman.pl...

  • 7. Data: 2008-04-01 13:17:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Piotr Maslak wrote:

    > A czy prace już się zakończyły, bo u mnie nadal braki na łączach ?

    Nie wiem czy to ma cos wspolnego ale wiem ze jakims trafem w dniu
    dzisiejszym conajmniej dwoch operatorow pozniej mialo problemy
    ze swoimi zabawkami (w tym w jednym przypadku pad silowni).

    --

    dzieci i ryby biosu nie maja

  • 8. Data: 2008-04-01 14:38:51
    Od: Tomasz Mogila <s...@a...net>

    konrad rzentarzewski pisze:
> [...]
    > : Podobno byly zaniki napiecia. Ale nic wiecej nie wiem.
    >
    > podobno były to prace planowane i klienci byli informowani.

    Informacje były rozsyłane do wszystkich a przynajmniej do mnie (mailem i
    faxem).

    Tomasz Mogiła
    www:http://art-network.net/ jabber:s...@l...pl
    gg:556368 - check: ORG-SS73-RIPE, nic-hdl: TM5000-RIPE

  • 9. Data: 2008-04-01 18:27:27
    Od: "Piotr Maślak" <piotr.maslak@{REMOVE}wp.pl>

    > Nie wiem czy to ma cos wspolnego ale wiem ze jakims trafem w dniu
    > dzisiejszym conajmniej dwoch operatorow pozniej mialo problemy
    > ze swoimi zabawkami (w tym w jednym przypadku pad silowni).

    np. Exatel ?

  • 10. Data: 2008-04-01 18:37:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Piotr Maślak wrote:

    > np. Exatel ?

    O tym akurat nie wiem. Ale walniete prostowniki, problemy
    z upsami sie zdarzaly w paru znajomych szafach, cos nieeemilego
    sie dzialo z pradem po tych ostatnich pracach. Z niecierpliwoscia
    czekam na plon z ziarna posianego podczas kolejnych prac limowych
    energetykow..

    --

    dzieci i ryby biosu nie maja