  • 1. Data: 2008-03-31 08:14:57
    Temat: zagramanica przez tiscali
    Od: K <...@...c>

    witam,

    czy ktos z was uzywa tiscali jako wyjscia na zagranice ? jesli tak to
    jak sie to spisuje (czasy, transfery)

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-04-01 06:57:05
    Temat: Re: zagramanica przez tiscali
    Od: futszaK <f...@g...com>

    K wrote:

    > czy ktos z was uzywa tiscali jako wyjscia na zagranice ? jesli tak to
    > jak sie to spisuje (czasy, transfery)

    a poza LiMem jeszcze gdzieś to jest ?

    futszaK

  • 3. Data: 2008-04-01 07:32:36
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > czy ktos z was uzywa tiscali jako wyjscia na zagranice ? jesli tak to jak
    > sie to spisuje (czasy, transfery)

    w 3S jest od prawie roku i chodzi pieknie. ale o szczegóły to nie do mnie.

    W.

  • 4. Data: 2008-04-01 08:00:58
    Od: K <...@...c>

    Wojciech Apel pisze:

    > w 3S jest od prawie roku i chodzi pieknie. ale o szczegóły to nie do mnie.
    >
    > W.

    a do kogo ?

  • 5. Data: 2008-04-01 08:02:01
    Od: K <...@...c>

    futszaK pisze:

    > a poza LiMem jeszcze gdzieś to jest ?

    no wlasnie mam mozliwosc miec to gdzie indziej i sie zastanawiamy.

  • 6. Data: 2008-04-01 14:05:36
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    K <...@...c> napisal:
    > a do kogo ?

    wlasny styk

    --
    LG

  • 7. Data: 2008-04-01 17:33:43
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...ooooooorrrg.pl>

    > a do kogo ?

    Grzesiu Paszka, dyrektor w 3S do spraw L2+

    W.

  • 8. Data: 2008-04-01 18:14:22
    Od: K <...@...c>

    Wojciech Apel pisze:

    > Grzesiu Paszka, dyrektor w 3S do spraw L2+
    >
    > W.

    mozna prosic jakis kontakt do 'Grzesia' ?

    pozdro.

  • 9. Data: 2008-04-01 18:23:23
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...ooooooorrrg.pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > mozna prosic jakis kontakt do 'Grzesia' ?

    ojej!

    http://www.3s.pl/index.php?mgid=kontakt

    W.

  • 10. Data: 2008-04-01 18:58:20