  • 21. Data: 2012-11-09 17:00:26
    Temat: Re: Awarie w naszych autach są zaplanowane
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 8 Nov 2012 16:15:26 -0800 (PST), Dman666 <d...@g...com>
    wrote:

    >Nie wiem czy cirka 20-30 zeta by Cie o zawal przyprawilo, ale takie cudenka to robia
    majstrzy na Proznej w bramie.
    >Sprezyna prosta do zrobienia jak drut ;-)

    Już mam, co prawda nie na Próznej tylko Wesołej (firma Towes). 60 zł.
    za dwie sztuki. Na Próznej nie byłem, za to na Grzybowskiej facet
    zaśpiewał 70 zł netto za sztukę ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2012-11-09 17:01:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 09 Nov 2012 09:00:19 +0100, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    >A tak swoją drogą - jak ty ją zepsułeś? A może zgubiłeś? ;P

    Wymieniam zaciski na poliftowe, w jednym z kupionych zacisków nie było
    tej sprężyny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-11-09 20:02:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbm.googlegroups.com...

    > To podobnie jak nawiew w megance mi się kiedyś wysypał, działał tylko
    > 4 bieg.
    > W ASO chcieli bodajże 600pln za moduł.
    > Wystarczyło wymienić w owym module termistor za 40gr :)

    I sam to zrobiłeś, czy znalazłeś lepszy serwis, który dał radę?

  • 24. Data: 2012-11-09 20:12:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 19:05, Szymon Machel pisze:
    > U?ytkownik "dato" <d...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Inaczej:
    > dopóki ?yjesz to kupuj :-)

    nie.
    możesz żyć dopóki możesz coś kupić.

  • 25. Data: 2012-11-10 14:00:37
    Od: dato <d...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 20:59, z pisze:

    > Etam

    najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY
    ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

  • 26. Data: 2012-11-10 14:23:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-10 14:00, dato pisze:

    > najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY
    > ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

    Rozwiń temat. Ja widzę, że kasę robią wyłącznie mechanicy od wymiany.

    --
    MN

  • 27. Data: 2012-11-10 15:01:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k7lkfm$si9$...@n...task.gda.pl...

    > Rozwiń temat. Ja widzę, że kasę robią wyłącznie mechanicy od wymiany.

    Powiązanie częstotliwości zakupów nowych opon z podziałem na letnie i zimowe
    przekracza możliwości poznawcze niektórych.

  • 28. Data: 2012-11-10 20:23:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-10 14:00, dato pisze:
    > najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY
    > ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

    E tam, niedługo opony będziesz musiał zmieniać na deszcz i słońce, bo
    przepisy Cie zobligują. Cały nasz obecny świat opiera sie na kreowaniu
    potrzeb, opony zimowe są tego sztandarowym przykładem. Tak czasami coś
    dają, czasami nie, ale to kreowanie mody, czy wręcz próba stworzenia
    obligatoryjnych przepisów są już lekko wkurwiające.

  • 29. Data: 2012-11-10 20:27:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-10 15:01, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Powiązanie częstotliwości zakupów nowych opon z podziałem na letnie i
    > zimowe przekracza możliwości poznawcze niektórych.

    Chętnie poczytam o tej częstotliwości zakupów. Nawijaj.

    --
    MN

  • 30. Data: 2012-11-10 21:12:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-10 20:27, Marcin N pisze:

    > Chętnie poczytam o tej częstotliwości zakupów. Nawijaj.

    Letnie wytrzymują mi około 50-60 kkm
    Zimowe (jeżdżone tylko w zimie) nie wytrzymały 20 kkm (2 komplety
    rożnych producentów)

    Od kilku lat nie zmieniam opon, robie od 80-120 kkm rocznie (w
    zależności od roku) i nigdy nie wypadłem z drogi zimą, nie miałem
    problem z wyhamowaniem, czy wyjechaniem skądś (fakt w bagażniku mam
    zawsze zimą malutka łopatkę do śniegu oraz łańcuchy.