  • 1. Data: 2016-05-11 11:23:23
    Temat: BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka
    Od: d...@g...com

    Witam,
    przejrzałem trochę Internetu jednak wciąż brakuje mi wiedzy na temat tego moto.

    Ruszam z plecaczkiem w podróż po całej Europie, kupa km...Planuję przesiąść się w tym
    celu z CBR954 (która leży mi niesamowicie, najlepsze moto jakie miałem) na BMW
    1150RT. Być może ktoś zrobił podobną przesiadkę, łatwiej będzie pewne niemierzalne
    plusy i minusy przedstawić...

    Do czego moto / czego oczekuję:
    - podróż z pasażerką, bardzo ważna wygoda moja i jej
    - ciężko powiedzieć ile km jednorazowo, około 300-500 może.
    - podróż po asfaltach, prędkość... żwawa.
    - wzrost mój 176cm przy 70kg, pasażerki 166cm przy 55kg.
    - pełne obłożenie bagażem (mojego bagażu około 20% hehe)
    - niskie spalanie

    To chyba tyle, proszę o opinie na temat ww moto pod względem opisanych przesłanek.
    Fajnie jak by były one dość rozbudowane, uwzględniające również rzeczy o których
    zapomniałem.
    A może inny sprzęt polecicie, jeśli tak to czemu (w pełni zabudowany owiewkami i
    kuframi, z ABS)?

    Dzięki!

    Dawid
    czerwony blady 954

  • 2. Data: 2016-05-11 13:41:38
    Temat: Re: BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Popytaj tu:
    http://bmwmotoklub.pl/

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2016-05-12 12:24:29
    Od: d...@g...com

    W dniu środa, 11 maja 2016 13:41:40 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
    > Popytaj tu:
    > http://bmwmotoklub.pl/
    >
    > --
    > Hinek

    dzięx, zaraz zaatakuję ;)

  • 4. Data: 2016-05-12 12:32:27
    Od: d...@g...com

    nie zniechęcajcie się, nadal mile widziane preclowe opinie ;)

  • 5. Data: 2016-05-15 18:26:38
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 11:23, d...@g...com pisze:
> [...]
    > - wzrost mój 176cm przy 70kg, pasażerki 166cm przy 55kg.
    > - pełne obłożenie bagażem (mojego bagażu około 20% hehe)
    I przesiadziesz sie z bladego na "diesla" ktory zeby jechal to trzeba
    sie kijem od szczotki odpychac. Bezsensu, do Twoich zastosowan i patrzac
    na to, ze latasz 954 to:
    Buza,14,K1300S,K1200S,XX w ostatecznosci FJR/GTR (kolejnosc przypadkowa)
    a nie kredensy w stylu rzeczonego RT.
    Poza tym zakladasz przebiegi po max 500 dziennie, co to jest.. to sie da
    zrobic gixerem tudziez rłanem ;)
    Co do bagazu - wyjeb od razu polowe i tak sie nie przyda.
    Co do wygody - pozycja jak na kiblu bardziej obciaza kregoslup
    Co do spalania - kup se skode 1.9tdi one malo pala :P

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 6. Data: 2016-05-15 18:43:40
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 15.05.2016 o 18:26, Grzegorz Rogala pisze:

> [...]
    > Co do wygody - pozycja jak na kiblu bardziej obciaza kregoslup
    > Co do spalania - kup se skode 1.9tdi one malo pala :P

    kompleksowa odpowiedz w preclowym stylu.
    Da się? Da się :)
    Like it!

    jak to było z ta szybką turystyka motocyklową?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 7. Data: 2016-05-16 23:34:18
    Od: d...@g...com

    W dniu niedziela, 15 maja 2016 18:26:33 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    .
    .
    .

    hahaha padłem ;)

  • 8. Data: 2016-05-17 22:14:17
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 18:43, Arni pisze:

    > kompleksowa odpowiedz w preclowym stylu.
    > Da się? Da się :)
    > Like it!
    No ba. :)

    > jak to było z ta szybką turystyka motocyklową?
    Starzeje sie, juz nie redukuje 2 w dół.. :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 9. Data: 2016-05-18 14:31:10
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 15 maja 2016 18:26:33 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > Poza tym zakladasz przebiegi po max 500 dziennie, co to jest.. to sie da
    > zrobic gixerem tudziez rłanem ;)

    Jak zwykle muszę zapolelemizować.
    Gixerem da się tysiąc i to K1, chyba najbardziej łamiącym stawy z całej ich bandy.

    KJ