  • 1. Data: 2016-05-14 10:26:42
    Temat: Jakie kupić enduro 125?
    Od: Radziu2001 <radek.stepien@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam.
    Mam 15 lat i ok. 168cm wzrostu waga 50kg. Posiadam już 2 motocykle 50ccm i
    chinola loncin 125. Jednak powoli zbliża się 16 lat wiec i prawko na 125.
    Ale chce też polatać po polach. Więc jakie enduro wybrać w 2t, mój portfel
    to max 4k.
    Interesuje mnie Yamaha dt ale tylko poniżej 2000r bo powyżej są bardzo
    drogie, zastanawiam się też nad kawka kmx ale ciężko coś o niej znaleźć.
    Chciałbym wiedzieć ile taka np. dt spala jaka jest cena eksplantacji i wgl
    coś o niej. I czy warto kupować poniżej 2000r. Proszę o wyrażenie opnini o
    obu motorkach. Dziękuje!

  • 2. Data: 2016-05-14 15:26:05
    Temat: Re: Jakie kupić enduro 125?
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=102770920397
    6795&set=pcb.842529842547657&type=3&relevant_count=1
    zobacz sobie,nie jest to yamaha ale aż takie złe też nie jest.

  • 3. Data: 2016-05-14 15:32:14
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=953820118064
    911&set=pcb.852240811576560&type=3&relevant_count=2
    i to też sprawdź
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=981227355292
    144&set=gm.853336924800282&type=3

  • 4. Data: 2016-05-14 21:39:19
    Od: Radziu2001 <radek.stepien@_NOSPAM_onet.eu>

    powerplayer9191 napisal

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=953820118064
    911&set=pcb.852240811576560&type=3&relevant_count=2
> [...]

    Nie otwiera się

  • 5. Data: 2016-05-18 14:36:41
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    Przeszukaj archiwum tej grupy o DT napisano już wszystko. W skrócie: dobre enduro na
    pierwsze, taki sobie zawias, pali w terenie raczej 7 niż mniej, szybko kończy
    przednie klocki.

    KJ

  • 6. Data: 2016-05-21 19:45:06
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>