  • 1. Data: 2007-12-15 15:46:58
    Temat: BSA - jak to jest ?
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy BSA dotyczy tylko TP, czy wszystkich operatorów telekomunikacyjnych ?

    Załóżmy, że jest sobie kablówka, która ma własną sieć w 2
    miejscowościach (około 5 tyś klientów).

    Czy jest możliwość, aby w ramach tej sieci świadczyć własne usługi w
    ramach BSA ?

    pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2007-12-15 17:02:26
    Temat: Re: BSA - jak to jest ?
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Czy BSA dotyczy tylko TP, czy wszystkich operatorów telekomunikacyjnych ?

    BSA na rynku polskim dotyczy tylko TP.

  • 3. Data: 2007-12-20 18:42:03
    Od: boskar <b...@g...com>

    On 15 Gru, 18:02, "ttt" <t...@n...pl> wrote:

    > BSA na rynku polskim dotyczy tylko TP.

    A tak wlasciwie to z jakiej racji?
    Czy nie jest to zachwianie rownouprawnienia podmiotow gospodarczych?

  • 4. Data: 2007-12-20 20:14:19
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    boskar pisze:

    > A tak wlasciwie to z jakiej racji?
    > Czy nie jest to zachwianie rownouprawnienia podmiotow gospodarczych?

    A takim ze jest operatorem dominujacym w Polsce.
    Ktoremu wiekszosc studzienek budowali nasi rodzice.

    A jak chcesz konkretych inf. to strony UKE.

    D.

  • 5. Data: 2007-12-20 20:57:15
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    Sied@r pisze:

    > A takim ze jest operatorem dominujacym w Polsce.
    > Ktoremu wiekszosc studzienek budowali nasi rodzice.

    I swiadczy usluge powszechna czy jakos tak. A za tym niestety idzie kasa.

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 6. Data: 2007-12-21 12:46:30
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    ttt pisze:

    > BSA na rynku polskim dotyczy tylko TP.

    dzięki za informacje.. niestety teraz nici mojego planu dominacji nad
    światem :)