  • 1. Data: 2012-06-04 22:05:20
    Temat: BaZeKo , Unidruk- kto co wie ?
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    Jako że jestem z miasta UĆ, to za każdym razem napatacza (?) mi się
    BaZeKo i Unidruk.

    Nic u nich nie robiłem jak dotąd - a w sumie to by było chyba sensowne -
    podjechać można, odebrać osobiście...

    Jakie są z nimi doświadczenia ? Z tego co czytałem na elektrodzie,
    Unidruk robi chyba w miarę przyzwicie. O BaZeKo nie wiem nic.
    Jak tam u nich z terminami i cenami ?

    Wysłałem do nich dzisiaj zapytania, ale spieszy mi się cholerycznie, a
    zupełnie nie wiem jak tam u nich z tempem odpowiadania...

    Potrzebuję zrobić ok. 50 dcm2., bez cudów, 2 warstwy, metalizacja, opis,
    maski, głównie 1206, TQFP, TSOP chyba najmniejszy jest tam.

    Oczywiście wysłałem też zapytania do Faldruku, Technoservice i Hatrona.
    No ale może w mieście UĆ też da się zrobić ?

  • 2. Data: 2012-06-04 23:22:51
    Temat: Re: BaZeKo , Unidruk- kto co wie ?
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 04-06-2012 22:05, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiście wysłałem też zapytania do Faldruku, Technoservice i Hatrona.
    > No ale może w mieście UĆ też da się zrobić ?

    Nie chcę nikomu robić reklamy ani tymbardziej anty reklamy. W każdym
    razie miałem do czynienia z obydwoma firmami. W Unidruku ceny mają
    (przynajmniej wtedy kiedy u nich zamawiałem) bardzo przyzwoite, jak
    trzeba to i ekspres da się zrobić. Płytki które zamawiałem były bez
    "szału" czyli standard dwie warstwy ścieżki/odstępy 10 czasem 8 mils.
    Odrzuty bardzo sporadyczne - na pewno poniżej 1%. Jedyna wada to to że
    nie robią montażu. Bazeko pamiętam z czasów jak mieścili się jeszcze na
    Wysokiej. Wówczas pracował tam strasznie drobiazgowy człowiek
    przyjmujący projekty który zmęczył mnie na tyle że poszedłem do
    konkurencji. Obecnie korzystam z usług Printora. Mam komplet usług przy
    normalnych pieniądzach z odbiorem osobistym i do tego pracują tam
    normalni ludzie.