  • Data: 2010-04-03 19:10:05
    Temat: Bąble na klapie
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś udało mi się ręcznie umyć samochód.

    I na klapie bagażnika znalazłem 5 sztuk bąbli w różnych miejscach. Sic!

    Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
    nie jest to Ford)

    Ponieważ zakup był na osobę prywatną zastanawiam się nad powołaniem na
    istnienie wady w chwili zakupu (wady powłoki lakierniczej lub
    zabezpieczenia antykorozyjnego) i chciałbym aby klapę wymieniono na nową,
    a nie robili małe szlifowania i zamalowali.

    Jak sądzicie, czy coś takiego przejdzie? Czy będą naprawiać? (nie chcę
    korzystać z gwarancji)