  • 101. Data: 2012-11-21 16:36:29
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Jak Ci nie zależy przesadnie na wydajności to zobacz Defy, tylko trzeba
    > wgrać CM, zamiast systemu od M. Jest znacznie mniejsza i poręczniejsza
    > od większości "smartfonów" z podobną wielkością wyświetlacza.

    Dzieki, czlowiek z wioski i na zywo sie z tym nie spotkal, a propozycja
    ciekawa; dla tych wymiarow mozna isc na kompromis z rozdzielczoscia :)

    AK

  • 102. Data: 2012-11-21 18:30:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czesciowo potwierdzone.
    > http://www.vintagecalculators.com/html/sharp_compet_
    cs10a.html

    > jesli im wierzyc ... 25kg wagi. Tysiac tranzystorow tyle nie wazy, a
    > obudowa jaka gruba to widac. Ale po co ... kto wie ... moze premia
    > eksportowa byla od kg :-)
    >
    > Jesli jest zapotrzebowanie na ciezkie produkty
    > http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=
    328762
    > to nie ma sie co dziwic ze producenci robia ciezkie :-)
    >

    > Tu mozna wyczytac calkiem uzasadnione zdanie:
    > http://batteryuniversity.com/learn/article/can_the_l
    ead_acid_battery_compete_in_modern_times
    > The weight of a battery is a good indication of the lead content and the life
    expectancy.

    > a tu demonstracja teorii spiskowej
    > http://allegro.pl/akumulator-zelowy-silnik-lodz-ups-
    150-ah-warszawa-i2744404471.html

    > Ale my nie o zludzeniach, tylko o obiektywnym zjawisku wypychania kieszeni :-)

    Nie wypychania, bo telefon waski i plaski niczego nie wypucha, tylko o
    deformacji koszuli obciazaniem kieszeni. Jak nosze iPhone4 w przedniej
    kieszeni koszuli to po prostu naciaga koszulę "grawitacyjnie". O ta ćwierć
    wagi lżejszy iPhone5 być może będzie naciagać koszulę mniej :)

  • 103. Data: 2012-11-21 18:30:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    K <...@...c> wrote:
> [...]
    .neostrada.pl...

    > hasla pozmieniales? na recznym jezdziles? matka wie?

    Nie trolluj, synek!

  • 104. Data: 2012-11-21 20:45:40
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Zastanów się, czemu się dziś podaje wagę telefonu jako parametr porównawczy?
    > Nie! Podaje się ją bo jest to wciąż ważny parametr. Nawet jak telefon waży
    > 100g to lepiej niż jak by ważył ich 125. Takie to proste a pojąć nie umiesz...

    Nie umiesz pojąć, że większość tu piszących próbuje Ci sieroto uzmysłowić, że
    najważniejszą rzeczą w telefonie jest jego funkcjonalność i odporność na
    kastrację przez producenta. Na wagę w tym przypadku NIKT nie zwraca uwagi. Od 10
    lat nikt się mnie w sklepie nie spytał i nie porównywał wagi różnych telefonów
    trzymanych w ręku. Sam też od wielu lat nie zwracam na to uwagi. Bo po co? To
    nie jest widocznie w Polsce priorytetem, żeby na siłę szukać najlżejszego
    telefonu. Telefon ma działać, robić poprawne zdjęcie, nie gubic zasięgu, mieć
    dobre mapy, nie blokujące się klawisze, transmiter fm, videorozmowy itp itd. A
    Ty tępy matole uczepiłeś się jakiejś wagi, bo kolejne wybrakowane ścierwo jest
    raptem lżejsze o 10g od flagowych telefonów, które biją o głowę Twojego
    kolejnego, niedorobionego ajfona. Poważnie, bardziej tępej i głupiej sieroty nie
    było tu od lat. Gratuluję. Prowadzisz w dalszym ciągu. Węgorzu.

  • 105. Data: 2012-11-22 11:46:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie trolluj, synek!

    Tak Ci powiedziala? W sumie dobra z niej kobieta.

  • 106. Data: 2012-11-22 12:15:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.11.2012 Andrzej <n...@i...invalid> napisał/a:

    > Dzieki, czlowiek z wioski i na zywo sie z tym nie spotkal, a propozycja
    > ciekawa; dla tych wymiarow mozna isc na kompromis z rozdzielczoscia :)

    Rozdzielczość jest IMHO wystarczająca, nie ma problemu kanciastych literek,
    Problemem jest stary system od Motoroli i słaba wydajność, jak na dzisiejsze
    czasy. Częściowo da się to wyleczyć wgrywając CM.
    Jeśli zaś chodzi o poręczność, to nie potrafię znaleźć nic lepszego.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 107. Data: 2012-11-22 14:37:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    > Na wagę w tym przypadku NIKT nie zwraca uwagi.

    A jednak nie jest to prawdą. Po co kłamiesz i oszukujesz?

    > Od 10 lat nikt się mnie w sklepie nie spytał i nie porównywał
    > wagi różnych telefonów trzymanych w ręku. Sam też od wielu
    > lat nie zwracam na to uwagi. Bo po co?

    Znasz powiedzonko "sam je flaki i myśli że każdy taki"? :-)

    > To nie jest widocznie w Polsce priorytetem, żeby na siłę szukać
    > najlżejszego telefonu.

    Gdzie widziałeś mnie piszącego że to dla mnie jakiś PRIORYTET?
    Tworzysz sztucznego chochoła i z nim walczysz?

    > Ty tępy matole

    Acha...

  • 108. Data: 2012-11-22 16:25:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Znasz powiedzonko "sam je flaki i myśli że każdy taki"? :-)

    A mowiles, ze nie mieszkasz na jackowie.

    > Gdzie widziałeś mnie piszącego że to dla mnie jakiś PRIORYTET?

    Ja widzilem.

  • 109. Data: 2012-11-22 17:16:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A mowiles, ze nie mieszkasz na jackowie.

    Nie mówiłem. Nie wziąłeś pigułki i miałeś urojenia jakieś...

    > Ja widzilem.

    Ty akurat się nie liczysz bo masz częste urojenia jak nie weźmiesz pigułki.

  • 110. Data: 2012-11-22 21:15:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Nie mówiłem. Nie wziąłeś pigułki i miałeś urojenia jakieś...

    Aaaa, znaczy mieszkasz na jackowie, ino ci wstyd - zrozumiale.

    > Ty akurat się nie liczysz bo masz częste urojenia jak nie weźmiesz
    > pigułki.

    I dlatego odpowiadasz na nieliczace sie posty. Pisales wyraznie. Jest w tym
    watku.